Ca sa vedeti cum se raspunde, totusi, la mesaje care va enerveaza ;)..

Fiti mai atenti la limbaj, mai, baieti! :)

Codruta

From: "Mitiluc" <[EMAIL PROTECTED]>

Tin sa multumesc tuturor prietenilor care mi-au trimis e-mailuri inlantuite
pana la aceasta data Deoarece, gratie amabilitatii voastre:

1. Am incetat de a mai bea  Cola de cand am descoperit ca dizolva tartrul de
pe peretii vasului de WC !
2. Nu ma mai duc la cinema de frica sa nu ma asez pe un ac de seringa
infectat cu SIDA !
3. Put deoarece nu mai folosesc deodorant care poate sa-mi provoace cancer !
4. Nu mai stationez cu masina in parcare deoarece mi-e frica  ca cineva imi
va inmana un esantion de parfum pentru a ma droga si dupa aceea sa ma
jefuiasca !
5. Nu mai raspund la telefon deoarece mi se poate solicita sa formez un
numar lung si stupid urmand sa primesc o factura infernala cu apeluri in
Uganda, Singapore sau Tokyo !!
6. Cand ies la club nu indraznesc sa ma uit dupa nici o fata, chiar daca
este foarte frumoasa, deoarece mi-e frica ca ma atrage intr-un hotel, ma
drogheaza si-mi preleveaza rinichii pentru a-i vinde pe piata neagra!
8. Am depus toate economiile in contul lui Amy Bruce, o fetita sarmana care
a fost spitalizata cu o maladie ingrozitoare de cel putin 7000 de ori.
(Ceea ce este straniu este ca aceasta fetita continua sa aiba 8 ani din
1995...)
9. GSM-ul meu Nokia gratuit n-a sosit niciodata, nici vacantele platite la
Dysneyland pe care le-am castigat !
10. Mi-am pus cel putin 50 de dorinte care nu s-au realizat niciodata si am
difuzat mesajele < norocoase > la toate cunostintele mele de frica sa nu fiu
atins de vreo criza cardiaca daca nu le trimit !

 Tuturor le MULTUMESC DIN INIMA !

 IMPORTANT: Daca nu trimiti acest mesaj in urmatoarele 10 secunde la cel
putin 12000 persoane, o pasarica ti se va gainata pe cap maine fix la 17h30
!!!..

www.sustrain.info