Buna Codruta,
Buna ziua tuturor,

Imi cer iertare pentru intarzierea cu care raspund. Se pare ca am
avut ceva probleme cu calculatorul.

Pancuantic este o firma de cercetare 100% romaneasca care are cateva
realizari extraordinare in domeniul purificarii atmosferei.

Am incercat sa prezentam aceste realizari pe internet in pagina
noastra: www.geocities.com/pancuantic_ro, dar si in grupul de
discutii de pe yahoo denumit tot pancuantic.

Cu ocazia acestui moment aniversar vom reinoi pagina noastra -
probabil in luna martie - si vom aduce multe noutati referitoare la
domeniul nostru de activitate si nu numai.
Acesta este modul nostru de a ne exprima protestul vis-a-vis de
realitatile pe care suntem nevoiti sa le traim zilnic, mai ales in
ceea ce priveste nepasarea fata de cercetarea romaneasca.
Daca sunteti interesati de noutati in ceea ce ne priveste va invitam
sa ne urmariti activitatea.

 Cu prietenie,
 Valentina Nicolae, moderator grup PANCUANTIC

--- In protest-ro@yahoogroups.com, "ARIN" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Buna, Valentina! :)
>
> CE este "Pancuantic"?
> Daca n-ai timp sa ne explici, da macar un link,
cevaaaaa..... ;)..

> Codruta
>

> From: "florina_4044" <[EMAIL PROTECTED]>

ATMOSFEREI