In sfirsit! Aceasta va insemna un ajutor mare organizatiilor civice,
culturale, educative, etc. Era si timpul....Si speram ca patronii din media
si.sau unii ziaristi sa nu se mai opuna caci au pagubit si slabit destul
tara..(Uneori prosteste caci daca ar fi stiut sa..ar fi facut mai multi
bani...dar sa nu le spun ca nu merita..Voi spune acelor ziaristi care vor
vrea sa faca efortul unei publicatii proprii).

Ani de-a rindul multe din articolele sau stirile care au aparut cu noi in
tara, chiar si ultimile la Brasov unde am realizat proiecte importante de
sprijin cultural/economic si care dac erau cunsocute mai bine sua ni se
dadea adresa ar fi produs rezultate avantajoase pt.zona.. nu mentionau
adresa si nici macar web siteul sub motiv ca ar fi publicitate..si nu au
voie..Cind am conditionat TVR Jurnalul Cultural sa dea adresa noastra au
ales sa nu mai dea nimic..spre dauna tarii, de asta data, nu numai a
jud.Brasov..

De cind ne stim (23 de ani) orice s-a publicat in America cu noi (vorbim de
presa americana sid e TV-uri, nu de cea romaneasca din SUA care e mai rea
decit cea din tara..ca de fapt nu e presa profesionsta si nici nu urmareste
binele comunitatilor ca nici nu stie ce e aia.......) TOTDEAUNA S-A DAT
MACAR NR.DE TELEFON DACA NU SI ADRESA...

Este ingrozitor ca ii trebuie 16 ani Romaniei sa invete macar lucrurile
simple dintre cele multe bune.. si de ce aceste foruri nu au facut aceste
demersuri mai demult???

Cine trebuia sa insiste pt.ele?

va rog mult, cei care stiti coordonatele, transmiteti domnilor Bortun si
vicepresedintelui de la CNA (inclusiv dnei Gabriela Stoica/Dumitrescu)
acest comentariu..

Il pot (il puteti folosi) peste tot unde este nevoie ca exemplu relevant,
dar sa ne spuna (spuneti) si noua ori in prealabil ori adaugaindu-ne la cc

Multumim,

Rodica Perciali
Romanian Museum and Romanian-American League - Philadelphia si cu birou la
Brasov

www.romanianculture.us

PS Atentie la programele noastre oferta/cadou tarii, mai ales la
componentele de media si de PR/promovare (care includ munca cu diaspora
pt.intarirea relatiilor tara-diaspora si stoparea pierderilor pe care le
sufera tara din cauza ca aceatsa relatie nu a fost dorita..decum
fructificata..)

PS Pt.PR-istii din tara am dori sa gasim pe unii care sa poata face mai
bine si mai mult decit am resuit noi..unic in afara tarii..punind Romania,
cultura romana, intiaive mari romanesti in peste 40 de articole de presa
americana si 10 emisiuni/stiri TV..Din pacate nu am avut alaturi de noi
alti romani si asta ne-a limitat in ultimii ani ca nu am mai avut "nervii"
sa inbitam media stiind ca nu pytem arata participare mai larga
romaneasca..Pete doua zile un ziarist important vine la mine acasa sa vada
si scrie despre colectie si cum cladim Bridges with Romania asa cum am pus
la web site..ce o sa-i spun desapre partea cealalata a podului...Dle Bortun
si gabriela Stoica care stiti bine de efeorturile noastre dar alegeti sa le
sfidati..ca si altii..FARA SA PUTETI PUNE PE NIMENI IN LOCUL LOR NICI MACAR
SA STITI CUMS A INCERCATI..

PS 3 CNA nu ar putea /trebui sa intervina si ca Soc.Radio si televiziune sa
includa programe lucrate cu diaspora, redactori si prezentatori relevanti
dintre noi, nu doar cei din tara care habar nu au despre prea multe...nici
pt.nivelul tarii decum la nivel international..si si mai putin romanesc
..Cu asemenea persoane mediocre cum sunt reporterii care uneori ajung in
SUA pe criterii nu prea profesioniste..sau facind reportaje amatoresti..mai
dureaza multi ani pana se vor intari relatiile tara diaspora la modul ca
tara se va alege cu ceva sprijin, servicii, contributie materiala si
intelectuala cum trebuia de mult..A nu se uita ca romanii din afaar sunt
atit de familiarizati cu calitate inalta de programe incit numai (sau in
mare majoritate) cei mai putin educati se uita la programele
romanesti..care oricum nu stimuleaza la ceva major..si nici nu cred ca-si
propun ..din nou data fiind conditia mediocra a reporterilor..daca in tara
par amuzanti in lipsa e altii si tara, cu aprobarea tacita, culpabila a
CNA-ului,  inghite agramatismul lor ....aici e altceva..