Chestia cu legea care face din geografia Romaniei este secret de stat. Asta
vine cred in continuarea aberatiei cu CD-ul cu date strategice. S-a intrebat
cineva de ce am ramas printre ultimele tari din lume alaturi de China,
Coreea de Nord si Cuba cu terminologii legislative gen "siguranta nationala"
sau mai rau "care aduc atingere sigurantei nationale". Eplicati-mi si mie
cum poate un CD vechi de 3 ani sa aduca atingere sigurantei nationale. Aia
ca aia. Dar chestia cu legea geografiei devine chiar grotesca. Propun MApN
sa cenzureze manualele de geografie pentru ca aduc atingere sigurantei
nationale. Cu Google chestia de cenzura se rezolva usor ca astia de la
Google sunt obisnuiti cu cenzura (vezi cazul Chinei).
Mai greu e sa-i faci pe toti cei ce si-au instalat Gogle Earth pe computere
sa-l steraga dar ce nu face statul roman secretizat.

In spiritul acestei legi propun secretizarea istoriei nationale sa nu ne-o
ia ungurii! Apoi se trecem la secretizarea teoriei lui Darwin sa se bucure
credinciosii.. Mai departe sa secretizam limba romana (deja un secret pt
Vanghelie si altii!). Sa continuam cu secretizarea celorlate cunosttinte si
la urma sa secretizam si Guvernul cu tot cu MApN. Poate vom disparea cu
totul de pe glob spre fericirea parlamentarilor si a initiatorilor acestei
legi!!!

Imaginati-va harta Google Earth cu tot globul si unde ar fi Romania o "pata
alba" ca pe hartile din Evul Mediu.....

Secret Calin