From: "Tudor Popescu" <[EMAIL PROTECTED]>

> Geaba le-ai prezenta ca nu ar fi acceptate, chiar daca randurile nu sunt
> ale tale tot jignitoare raman...

Si? de ce ar trebui sa le prezint EU???
N-am nici CEA mai mica intentie sa fac asa ceva!

> In alta ordine de idei: sunt moderat pe aceasta lista?

Ai fost moderat, pana azi-dimineata (lista e moderata pentru "noii veniti",
pana cand se dovedeste ca nu s-au inscris sa puna spam comercial). Mi-a fost
foarte greu sa-ti gasesc adresa ca sa te dezmoderez - dar acum, nu! nu mai
esti moderat!

Apelez la cei care vor sa puna mesaje "pe bune" si constata ca sunt
moderati, sa trimita o atentionare la [EMAIL PROTECTED] - e
greu sa ii gasesc, pentru dez-moderare, pe cei care s-au inscris
deeeemuuuult pe grup si n-au postat nimic - in ultima vreme intru FOARTE rar
pe www.yahoogroups.com iar co-moderatorii probabil au si ei altceva de lucru
;).

www.arin.ro