Poate ca, de data asta, voi fumatorii ajungeti sa va simtiti minoritari si
discriminati. Din nefericire, in Ro, tagma fumatorilor pare majoritara,
dupa cum si-a tot impus (proastele) obiceiuri si judecand dupa numarul de
chistoace si atmosfera irespirabila din incintele unde eventual mai si
scrie ca fumatul este interzis. Despre puzderia de reclame la tigari, e
drept avand si textul cu "dauneaza grav...", ce sa mai vorbim. Ati vazut
cum arata zonele din jurul scolilor in pauze? Cati copii si studenti
fumeaza? Ati vazut colegi "terminati" efectiv din cauza tigarilor? Stiti
cam ce randament mai are in activitate un astfel de om? Stiti ca in SUA
firmele "discrimineaza", platind mai putin fumatorii din cauza deselor
pauze de tigara (cand acestia trebuie sa se deplaseze in afara cladirii)?
Personal mi s-a intamplat de cateva ori ca medicii sa-mi recomande
imperios sa ma las de fumat desi n-am fumat niciodata, nici o tigara!
Doar din cauza "fumatului pasiv"!
Indiscutabil este vorba de un viciu si inca unul grav ce afecteaza si
generatiile viitoare.

Mihai Jalobeanu