From: "Mihai Jalobeanu" <[EMAIL PROTECTED]>

> Indiscutabil este vorba de un viciu si inca unul grav ce afecteaza si
> generatiile viitoare.

Mi se pare REVOLTATOR sa fiu tratata drept "vicioasa" pentru ca din cand in
cand (uneori doar la cateva zile) imi aprin o tzigare - doua sau pentru ca
beau un gin (whiskey, palinca, rom, whatever) pe la The Jack sau in vreo
alta parte!!!
(apropo: cred ca o sa ajunga sa faca viermi sticla de votca de la Ziua
Libertatii Presei 2003! inca zace prin dulap nedesfacuta - cred ca o sa-si
mareasca valoarea ashaaaaa.... mai rau ca terenurile autostrazii Bechtel
:-P)

Mie mi se pare ca raul din tzara asta il aduce PROSTIA - da' n-am vazut nici
o taxa pe ea!!! Nici prostii nu "dau randament" - iar acolo unde dau, mai
bine n-ar da!

Cand am semnat eu petitia, am fost a 73-a persoana! Eu ii indemn pe
"protestasi" sa semneze! Iar daca e vorba de "scaderea randamentului" la
mine, din cum se plang cate unii s-ar zice ca dimpotriva!

Mi se pare REVOLTATOR ca Romania sa ajunga ca o baba americana acra din anii
'38!!!

La o adica, sunt de acord cu comentariul unuia dintre semnatari: ar trebui
sa se faca o ONG de aparare a drepturilor fumatorilor!!!
(FFF! Fumatori Fara Frontiere ;)

Codruta

www.nuclearinfo.ro

ARIN
Al. Cinematografului 2, bl. H3, sc. 2, ap. 27
810271 Braila, tel. 0740.026091