Ce s-ar intampla daca cursul ar fi: 1euro =2 ron ?

1 usd = 1.5 ron

Am importa totul mult mai ieftin. Am putea sa calatorim pentru ca am
avea mai multi euros.
Ar fi si dezavantaje pentru exportatori, dar balantza inclina clar
spre AVANTAJ.
Daca Leul ar fi mai tare ne-am imprumuta in lei.
Ar scade imediat preturile, deci si inflatia ar fi mult mai mica (5%).
Gazele si petrolul, Masinile, Tehnologia le importam pe euros.