La multi ani sanatosi si frumosi, cu dragoste si multa fericire la toate
colegele de lista.

Toate bune

Flo

--
Florin Pîca
GSM: 00-40-(0)745 - 383 294

Litania impotriva Fricii, incantatie din ritualul Bene Gesserit (Dune by Frank
Herbert):

"Sa nu ma tem. Frica ucide mintea. Frica este moartea marunta, purtatoarea
desfiintarii totale. Voi infrunta frica. O voi lasa sa treaca peste mine, prin
mine. Si, dupa ce va fi trecut, imi voi intoarce ochiul interior si voi privi
in urma ei. Pe unde a trecut frica, nu va mai fi nimic. Voi ramane doar eu."

Messengers: