Stimati concetateni,

Incepand de ieri, 1 martie, filajul "organelor" se face la vedere cu
privire la umila mea persoana si activitate. Este vorba evident de o
intimidare grosolana. Doi gealati care s-au recomandat ca fiind de la
POLITIE au descins la domiciliul administratorului de bloc. Au pus
intrebari cu privire la familia mea, cerand date despre sotie si
copil. S-au retras apoi intr-o masina rosie cu numarul B-36-DKI,
revenind astazi in parcarea blocului aflat la adresa urmatoare: Sos.
Virtutii 20, bloc R11f, scara 1, sector 6. Indivizii isi fac "datoria"
si la aceasta ora (21.44), fiind trei in masina respectiva. Vecinii
sunt deja panicati, pentru ca in bloc s-a dat alarma. Au tinut sa vina
la usa pentru a ma incuraja. Le-am cerut scuze pentru emotiile
provocate involuntar acestor oameni cumsecade.
Nu ma mai mira nimic, pentru ca am fost avertizat ca trebuie sa ma
potolesc. Si nu o data. Au incercat toate metodele, insa fara nici un
rezultat. Le-am spus foarte rapicat ca nu am de gand "sa ma
cumintesc", indiferent de presiunile pe care le vor face. Primesc
frecvent amenintari, asa ca ma astept la orice. Singura dorinta este
ca "tovarasii" sa se concentreze asupra persoanei mele.
Tot ieri a fost publicat in presa un articol abject, pe care il puteti
accesa la
http://www.adevarulonline.ro/arhiva/2006/Martie/1355/176290.html
Coincidenta ori ba, tot pentru ieri programasem si depunerea unor
sesizari la Parchetul General, care-i vizau pe lideri ai Puterii
actuale, in frunte cu ministrul Blaga, seful Politiei.
Sper ca vom apuca sa traim cat mai curand intr-o societate intr-adevar
democratica!
Bogdan Draghici, un cetatean roman
www.draghici.ro
0744148965, 0723568280