Felicitari!
Dar ca sa ne bucuram cu adevarat trebuie sa fim informati asupra
profesionalismului acestor decernari de premii..Cum au fost ele anuntate si
unde? Ce juriu au avut si ce criterii au fost folosite (anuntate in
prealabil)?

Organizatii ca noi care apara si promoveaza valorile culturii romanesti de
decenii la un nivel neatins de nici o alta organizatie non-government..nu
am primit nici o informatie..De ce si pt.cine sa mai continuam eforturile?

Rodica Perciali
Romanian Museum and Romanian-American League ,- Philadelphia PA, Princeton
NJ, Brasov-Romania

www.romanianculture.us
email : [EMAIL PROTECTED]