From: "Tudor Popescu" <[EMAIL PROTECTED]>

> Nu semnam nimic.

Cine "nu semnam"? sunteti mai multi???

> Ai cumva alternativa la electricitatea din hidrocarburi din ce in ce mai
scumpe?

Energia nucleara nu va fi cu NIMIC mai ieftina! chiar daca, sa zicem, pretul
kw ar fi mai mic, asta ar fi din cauza ca unele costuri ar fi suportate din
"bani publici" (adica de la noi) - dar nici macar asta nu va mai fi posibil,
dupa aderare...

> Nu atomul in sine este periculos, ci carnatii care nu stiu sa-l manuie
> cum trebuie.

Pai, e PLIN de "carnati" - cel putin la noi....

Cum e unu' bun de ceva - CUM e "recrutat" - in tzara au ramas, in marea
majoritate, cei care n-au reusit sa plece.... ;-)).

www.arin.ro