Pai, si antinuclearistii de pe lista "suntem mai multi" - dar asta
nu inseamna ca eu pun mesaje "in nume colectiv", opiniile mele sunt
ale MELE nu ale "unui grup de cetateni" :-P

Sau - ati avut cumva un "consiliu al nuclearistilor protest-ro", in
secret, in care l-ati ales pe Dl. Popescu "reprezentant"?

Apropo: de ce erati pe modul "moderat"? ca am impresia ca sunteti pe
lista de multa vreme? V-am dezmoderat eu, acum...

Codruta