va amintiti de primavara lui 2001, cand m-a pârât motanul Sah ca am venit acasa
la 5 dimineata, condusa de "o gasca de golani pletosi" care au trezit
cartierul? ;-)

Era noaptea Floriilor - iar "golanii pletosi" erau o gashka de folk-isti, cu
care ma intalnisem pe Faleza si cu care cantasem pana dimineata, protestand
ref. ba la una, ba la alta (in general la adresa Primariei), mai adunand
maruntis intr-un pantof ca sa mai luam cate o sticla de Fanta si una de vodca
samd...

Eheheiiiii... multe chestii faine a facut ARIN cu "golanii pletosi" - de la
educatia copiilor, pana la aratat obrazul (cand am facut igienizarea plajei) -
si pana la "animatie" la unele parti ale ModernArt....

Cand eram de Paste in Braila, mergeam cu o parte din ei la mica bisericuta a
Manastirii din Lacul Sarat si, dupa slujba, mai faceam o frigaruie, mai trageam
o cantare (asta daca ne ajuta si vremea) si ne intorceam acasa pe jos, pentru
mine "doar" vreo 8 km, pentru cei din capatul celalalt de oras, vreo 12...

Faza cu Faleza s-a transformat intr-un Festival Folk care a ajuns la al 4-lea
an! se numeste "Flori de Mai" :-)
Ieri m-au "rapit" baietii si m-au dus la Festival, era festivitatea de
premiere... am mai stat dupa aceea si am mai pus tzara la cale...

Dar mai ales am ascultat iar niste voci calde si "curate", neprelucrate pe
calculator si insotite de acompaniament "ne-electronic"....

Anul acesta, desi am fost in Braila de Paste, am simtit nevoia sa fiu un pic
singurica - asa ca n-am mai chemat "gaska de golani" si m-am dus singura la
Lacul Sarat, la mica bisericuta.... Dumnezeu a tzinut cu mine, asa ca
meteorologii n-au avut dreptate: n-a plouat, a fost o seara linistita si calda
in jurul meu... am avut timp sa ma gandesc... la multe...

Printre multe altele, m-am gandit, atat la mersul incolo cat si pe drumul de
intors catre casa, la voi, la lista asta..... :-)

Bietul Motan Sah... "motanul listei protest"... nu mai este, m-a parasit in
2003, cand s-a dus intr-o lume mai buna, plina cu frigidere deschise si in care
stapanii nu lucreaza ca nebunii la proiecte si au timp sa isi mangaie motanii
oricand acestia doresc ei :-) - a aparut in schimb Musiu, motanul negru care,
la fel ca Sah, vrea musai si el sa invete sa lucreze la calculator (si caruia
poate ii voi da adresa lui Sah, s-o foloseasca).

Am facut cu lista asta o gramada de kestii - va amintiti de Lucian, cu mesajul
lui de la inceput, despre "aerodinamica stolului de gaste"? ;-)

Va amintiti de castanii Bistritei? poveste care prefigura tzeapa pe care urma
sa ne-o traga, ani si ani mai tarziu, OMV? ;-) Inca mai sunt pozele cu castanii
pe site...
Intre timp, "mirii anului I" (aveti poze si cu ei) au deja un baiat - s-ar
putea zice - mare :-).

Va amintiti cum puneam tzara la cale cu Dracu la Land (care si ea "a murit"),
si cu Rosia Montana, si cu energia nucleara (discutii care au dus la un proiect
ce a fost "studiu de caz" pentru Legea Accesului la Informatii)? Va amintiti
cat am discutat despre libertatea de exprimare, despre transparenta samd...?

Va amintiti cum, un grup de pe lista, ne-am hotarat BRUSC sa mergem la
Sighisoara, sa vedem ce-si-cum cu Dracu la Land? si "ce nebunii a mai facut
lista" la Festival? si ce grup MISHTO a fost acela?

Va amintiti de berile noastre, cu Teo si Dl. Stanescu si cu Amelia? ;-))).

Dintre "cazurile" noastre multe au disparut, au aparut altele, a ramas "viu"
Rosia Montana (care si ea s-ar putea decide anul acesta).

Lista s-a transformat, insa - nu se mai spun pe ea "povesti", ca altadata... nu
mai apar peste 1000 mesaje pe luna, ca atunci cand s-au "ciomagit" pe ea Lucian
si Sorin Cheval, apar doar "comunicate" seci si articole din ziare...

UNDE-s dezbaterile de altadata? cele care m-au ajutat pe mine in 2002, in
povestea cu Rosia Montana???

Poate a "imbatranit" lista? sa o trimitem la azil? ;-).

Mai vine omu' - da' mai si pleaca... ma gandesc daca sa nu las lista altcuiva...

Lucian? vad ca nu mai e "activ" prin mai multe locuri care-i placeau... Iulian?
e prins pana peste cap cu lucrul... BB? e mai mereu pe teren... nici macar nu
mai stiu ce moderatori mai sunt...

Ma intreb daca sa nu-l pun moderator pe zikyx ;-))).

Haideti sa ne intalnim diseara, la o bere... la Sanyi-de-la-Vama-Veche (pe
Sfintii Voievozi, la nr. 13) - sa mai punem tzara la cale... sa mai vedem ce
facem cu ea.... :-)

Va astept acolo, pe la ora 20 - spuneti ca vreti la "masa doamnei Codruta".

Daca nu ne descurcam, aveti numarul meu: 0740.026091 - dar apropo: mi-am
amintit ca pe vremuri "dispecer de intalniri" era Bogo - oare CE-o mai fi
facand Bogo? ;-)

Then she'll be a true love of mine"
www.arin.ro

Protect your PC from spy ware with award winning anti spy technology. It's free.
http://us.click.yahoo.com/97bhrC/LGxNAA/yQLSAA/DXOolB/TM