Salutare tuturor,

                      Stiu ca e poate prea de dimineata pentru o
povestioara dar...m-am hotarat sa va scriu despre...patania mea de ieri.
Ei bine...sunt studenta in anul 2 la Stiinte Politice [:-B]  si momentan
"alerg" dupa tot felul de acte ce imi trebuiesc pentru dosarul cerut de
ambasada Sua...pana acum am dat de tot felul de birocrati...de
"capcauini", dar ieri...a intrecut orice masura...
                           M-am trezit de dimineata rau de tot doar
deeee...trebuia sa merg la Directia Pasapoarte iar acolo mereu multa
multa lume...gata gata sa paraseasca tara...Ajung pe la 8 fara
ceva...curtea goala; in maxim 30 min s-a umplut de parca era un "targ
provicial"(imbulzeala, lume nervoasa, galagie, nelamuriri, mici certuri,
nimic anormal pana cum)... [:-s] . M-am indreptat spre ghiseul de
informatii...bat la geam, evident vad ca acel domn burtos s-a cam
enervat [:-s] cer cateva informatii...raspunde sec la toate intrebariile
: "ghiseul nr3". Binenteles...ma pun la rand la Ghiseul nr. 3...doar
vreo 30-40 persoane in fata mea...ma gandeam las' ca merge repede doar
astia au de scos pasapoartele...ce poate dura?!... vad cum raman tot mai
putini in acea sala...mai vreo 15 persoane in fata mea...ora 9:30 apox.
            Eeeiii de aici...bai mare, nu imi dau seama prea bine ce se
intampla...dar observ ca randul nu mai inainteaza [:-/] ...asa ca devin
curiosa(putin) iritata(mai mult)... la ghiseu era domn cam la 45-50 de
ani, putin cam mahmur sau "turmentat" care venise dupa pasaportul lu'
fiica-sa...deja"discutia'' dintre cei doi ce stateau de-o parte si
cealata a geamului devine tot mai..."puternica" din punct de vedere
sonor [:D] (amuzant). Dna ii spunea ca nu are imputernicire sa ridice
pasaportul fiicei sale...trebuie personal ridicat, el afirma ca au facut
acel document la un birou notarial si cu siguranta e in dosar, tipa
nu...el da, da, da! asa ca...dupa vreo 5 min. de discutii aprinse...dna
pleaca sa caute dosarul...si uite asa trec inca vreo 30 min.,lumea
devine tot mai agitata...pe la 10 trecute fix( mai bine zis trecute
muuullllt)reapare dna.:
                    -"Domnule, nu e gata pasaportul!veniti maine!"
  Dl. devine si mai nervos...cica platise si taxa de urgenta si nici nu e
gata, se mai certa ei putin( ma gandeam ca o sa apara careva de la
Paza...sa il trimita acasa...dar nimic)si trece individul la urmatoarea
faza: rugaminti insistente...:
                      - va rog "rezolvati-ma" si pe mine! [:O] ce, mai
vreti bani in plus? va  dau...
Mai trec asa vreo 30 minute si... [(:|]  de la comica cum parea situatia
acu' chiar ma supara...aveam si alte treburi... Pe la 11 dl. intelege ca
degeaba sta...ca nu are sens...ca oricum pasaportul nu e gata. Paraseste
randul, tranteste usa, injura ceva...si eu rasuflu usurata: IN
SFARSIT!!! [:)]
         De acum...restul nici macar nu ar mai conta...randul inainteaza
firesc...destul de repede, mai apare cate un individ care se baga in
fata(pilosii)dar...nah...nimeni nu se supara. Ajunge in sfarsit randul
meu...dau chitanta, copia dupa buletin si cererea, dna se uita la mine:
"vai domnisoara, cererea nu e buna!" [:O]  [:O]  [:O]  Nu-mi venea sa
cred... [:O]  [:O]  [:O]   "Trebuia sa luati de dimineata cerere de
langa ghiseul de informatii"! [:-/]  pai ce o avea cererea aia asa
special? AAAA! tre sa mentionez ca eu stateam sa imi elibereze un
document prin care sa ateste ca nu am interdictie sa parasesc tara, nu
cine stie ce!  Ies...ma duc din nou la dl. burtos si suparat pe
viata...ii zic de formularul ala "special": " nu mai sunt, veniti maine
dimineata" [X-(]

  Morala: Sa nu te increzi in oamenii ce dau informatii la Directia
Pasapoarte, le dau incomplete [:p] .... Ma tot intreb...ce ii era asa
greu tipului sa imi zica de dimineata ca imi trebuie acea "magnifica
cerere" care se da numai dimineata... Presupun ca...asa s-a razbunat pt
ca l-am deranjat de la cafea... [:-?]       deoarece informatiile ce i
le-am cerut de dimineata era...foarte clare, la subiect, i-am arat si
dosarul...

P.S:  M-am gandit ca poate chiar era vina mea patania cu "crerea"...asa
ca  m-am tot perindat pe langa toate foile alea lipete pe pereti si
geamuri unde este sris de ce doc. ai nevoie pt. eliberarea de
adeverinte: scria clar cerere.   Nu "cerere" luata de la ghiseul
informatii... [:(]

                       Cam atat...maine dimineata merg sa stau la randul
pt. "cerere". EEeeii...pe zi ce trece ma conving tot mai mult de faptul
ca: Romania este o tara frumoasa ...PACAT CA E POPULATA!!!!

                                           O zi frumoasa,
                                                               Ofelia

You can search right from your browser? It's easy and it's free.  See how.
http://us.click.yahoo.com/_7bhrC/NGxNAA/yQLSAA/DXOolB/TM