trimisa lui Tismaneanu de mine
ggane

----- Original Message -----
From: george
To: [EMAIL PROTECTED]
Sent: Sunday, May 14, 2006 8:46 AM
Subject: Domnule Tismaneanu

Domnule Tismaneanu, sau tovarase ?

Daca dv. ati colaborat strans cu securitatea criminala cum se face ca sunteti
atat de competent sa vorbiti de ororile comunismului cand insusi ati facut
parte din aceasta organizatie criminala ? Cum ati putut pleca la studii in
America, cand eu si alti mii si mii de oprimati nu am avut voie sa plecam in
strainatate. Este de presupus ca situatia dv. privilegiata se datoreste
serviciilor pe care le-ati facut acestor mostri de la securitate. Aveti oameni
pe constiinta ? aveti destine pe constiinta. Puteti pune mana pe inima si sa
jurati ca nu ati facut aceleasi blastamatii ca tovarasii cu care ati coleborat
? Puteti sta in fata lui Dumnezeu si sa jurati pe familia dv. ca sunteti cu
sufletul curat ? Fiecare isi primeste pedeapsa pentru faradelegile sale, de
asta puteti fi sigur.
Georg (Gheorghe) Gane
M√ľnchen

You can search right from your browser? It's easy and it's free.  See how.
http://us.click.yahoo.com/_7bhrC/NGxNAA/yQLSAA/DXOolB/TM