--- In protest-ro@yahoogroups.com, Petru K <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
 Eugen Melinte <[EMAIL PROTECTED]> wrote:  http://www.formula-
as.ro/reviste_716__333__un-act-rusinos-fata-de-un-mare-arheolog---
prof.-dr.-ioan-piso.html

> Fapte abominabile, sub ?palaria? Ministerului Culturii
>
> Un mare opozant al Proiectului Rosia Montana a fost destituit
>
> Prof. dr. IOAN PISO
>
> - fost director al Muzeului National
> de Istorie a Transilvaniei din Cluj-Napoca -

1. Cati ani are dl. Piso? Are cumva CV-ul pe site-ul muzeului, asa
cum prevede legea, si nu vad eu bine? Pariez ca are cel putin 65.

2. Ghici cine l-a facut pe Mischie conferentiar? Aud? Cititi
frumusel mai jos. Concluzia mea, fara a-l cunoaste pe Prof. Piso
este ca dupa 8 ani de directorat la Cluj si dupa performanta de a-l
aprecia pe Mischie, destituirea sa este o bucurie care nu are nici o
legatura cu Rosia Montana. Ata ete, domn profesor!

Evenimentul zilei, Editia de Transilvania
Madalina Prundea

Doi membri din Cluj ai comisiei care i-a acordat lui Mischie titlul
universitar sustin ca nu se puteau opune din cauza regulilor
academice
Directorul general al Muzeului National de Istorie a Transilvaniei
(MNIT) din Cluj-Napoca si rectorul Universitatii "Babes-Bolyai"
(UBB) au contribuit la acordarea titlului de conferentiar lui
Nicolae Mischie. Ioan Piso, directorul MNIT, si Nicolae Bocsan,
actual rector al UBB, au facut parte, in 1998, din Comisia
superioara de diplome, care i-a acordat titlul de conferentiar
baronului de Gorj.

Ioan Piso, Directorul general al MNIT, a confirmat participarea sa
in comisia superioara de diplome a Ministerului Invatamintului, cea
care l-a "uns" pe Nicolae Mischie conferentiar. "M-am plins atunci
cu privire la regulile facute special numai pentru ca noi sa
semnam", ne-a declarat Piso, care, in 1998, era membru
PNTCD. "Numarul articolelor era corect, cartile aveau note de
subsol, avea lucrare de doctorat", a explicat directorul institutiei
clujene. "Nu-ti da nimeni dreptul decit sa constati punctajele,
matematic", a precizat Piso. Totodata, el a subliniat ca nu conteaza
atit evaluarea calitativa, cit cea cantitativa. Piso isi aminteste
ca teza pe baza careia a primit titlul de conferentiar avea ca
tema "miscarile muncitoresti si grevele", asupra calitatii careia,
in calitate de arheolog, nu se putea exprima. Actualul director al
MNIT a facut parte din comisie timp de doi ani, pina in 2001, "cind
m-au scos afara fara sa-mi spuna nimic". In acelasi an, dupa
alegeri, Piso s-a retras din PNTCD, iar in prezent nu plateste
cotizatie la nici un partid, ci isi pastreaza "dreptul de a comenta
si critica".

You can search right from your browser? It's easy and it's free.  See how.
http://us.click.yahoo.com/_7bhrC/NGxNAA/yQLSAA/DXOolB/TM