http://www.petitiononline.com/ilicit/petition.html

  Pana de curand, din naivitate probabil, chiar credeam ca oamenii vor o
aplecare sincera spre reforma si moralitate in societatea romaneasca.
Schimbarea unui regim (zis) de stanga cu unul (zis) de dreapta la trecutele
alegeri am crezut ca s-a facut pe fondul unei condamnari de esenta a
fenomenului coruptiei generalizate...dar cred ca m-am inselat. In sufletul lor,
romanii nu sunt sinceri. Doresc combaterea coruptilor dar nu si a fenomenului.
De fapt ipocrizia nationala ne indeamna la a gasi pe orice cai mijloacele de a
ajunge si "noi" la cornul abundentei. Dorim deci combaterea fenomenului
inlocuind doar titularii...Saraca natiune de caractere submediocre...

  Am lansat cu trei luni in urma o petitie ce se dorea sa demonstreze lumii
civilizate, dorinta romanilor in a combate acumularile ilicite de averi si
coruptia. Dupa trei luni de existenta petitia a reusit sa adune nivelul record
de 107 semnaturi dintr-o tara de 22 milioane locuitori. Va las pe dvs. sa
trageti concluziile (pe care le voi populariza in viitorul apropiat in presa
internationala).

  SorinPLATON

  CAFENEAUA POLITICA

Everything you need is one click away.  Make Yahoo! your home page now.
http://us.click.yahoo.com/AHchtC/4FxNAA/yQLSAA/DXOolB/TM