tomnai ce ma anuntza un prieten ca, dupa ce uitase deja, a inceput in
sfarsit sa primeasca newsletter-ul lu RMGC ;).

Amicu a intrat pe site la ei (www.povesteaadevarata.ro) de muuUUUlt! pe
vremea aia cand se vota daca lumea e de acord cu proiectul; dupa ce poll-ul
a disparut, a ramas kestia aia cu "vreau mai multe informatii" ;).

El s-a abonat la newsletter si a cerut si niste informatii foaaAAAaarte
mishto (clare, la obiect samd). Info nu le-a primit nici acu' - in schimb,
iaca! a inceput sa primeasca newsletter-ul (un fel de copie de pe site - si,
apropo! vedeti ca zic ei acolo ceva de "dezinformare" ;).

Ashaaaaa... in alta ordine de idei, un ALT prieten m-a anuntat mai demult
(dar am zis ca nu scriu pana nu verific, uite ca n-am mai avut timp totusi)
ca emisiunea lui Dan Chisu e.... sponsorizata de RMGC ;).

eah! imi imaginez retzete "in ton": "coktail de cianuri cu metale grele",
"salata de plante pipernicite acrita cu ape acide" samd... :-ppp

Home is just a click away.  Make Yahoo! your home page now.
http://us.click.yahoo.com/DHchtC/3FxNAA/yQLSAA/DXOolB/TM