Ideia mea nu era atat de intima sau sentimentala cum zice arin
mai curand,ma intrebam daca in virtutea unei idei despre drepturile
celor ce sunt diferiti, diferiti de cei mai multi, acesta miscare va
continua.
Mai toata societatea civila, grupurile de dezbatere, parlament,
parlamentari, poate mai putin omul din strada, au sustinut aceasta
teza si cu aplicare imediata la grupurile gay  sau similare.
Intrebarea ar fi daca se va continua, pt. ca mi-e greu sa cred ca
cineva, un adult,  care intretine sex cu o fetita de 4 ani su chiar
10 este, tehnic vorbind la fel ca ceilalti. Indiscutabil e diferit,
si ma refer cel putin la calibru. Atunci cum sa il trimeti pe om la
o relatie cu cineva de alt ... calibru.
Aceste diferente, dar si cele spirituale, pot constitui ceva
suficient pentru o noua miscare de eliberare sexuala!?
Sau s-a terminat , cererile se oprescaici?
Adica, noi vrem egalitate , dar nu pentru catei!
Am acest gand de cel putin 20 de ani. Cum acum 20 de ani parada gay,
dezbatere pe liste ori in parlament erau de neconceput, iata ca acum
se intrezaresc noi orizonturi, noi deschidere de noi drepturi.
Cam unde e limita sau, pe cale de consecinta,  mai poate fi vorba de
vre-o limita, Odata deschisa cutia?
Sau ramanem la "noi vrem egalitate , dar nu pentru catei".

Everything you need is one click away.  Make Yahoo! your home page now.
http://us.click.yahoo.com/AHchtC/4FxNAA/yQLSAA/DXOolB/TM