SorinPLATON <[EMAIL PROTECTED]> wrote:  Date: Fri, 09 Jun 2006 12:23:22 -0000
From: "SorinPLATON" <[EMAIL PROTECTED]>
To: [EMAIL PROTECTED], [EMAIL PROTECTED]
Subject: Fwd: INSTIGARE LA IMPLICARE!!!

--- In [EMAIL PROTECTED], "SorinPLATON"
wrote:

Stimati cafegi, va invit sa iesiti din starea "tranchilizare" si sa
va implicati in constructia propriului (national) viitor. Toata
energia constructiva si logistica ONG-ului Cafeneaua Politica se
consuma in aceasta directie (comunitara).Evenimentele "fizice"
(mesele rotunde) cu invitati vip-uri a societatii romanesti nu sunt
facute la voia intamplarii ci se subsumeaza unei anumite logici
constructive.

Stanga romaneasca este in suferinta (ca sa nu spun in deriva) iar
noi, societatea civila ce achieseaza mai mult valorilor sociale decat
neoliberale, suntem obligati moral sa ne implicam in interesul
colectiv, in interesul celor multi si defavorizati.
In aceasta ordine de idei miercurea viitoare am invitat un pion
important al politicii romanesti...
...un om ce mai are multe lucruri bune de spus si facut. Sa zicem ca
semnalele (lucrurile bune) se vor da in (incepand din) cafeneaua
noastra politica din Cluj-Napoca, 14.06.06, Club Diesel...

Va invit sa luati atitudine civica, sa cugetati bine, sa va formulati
niste intrebari vis a vis de tema si invitat, pe care sa vi le
publicati in forumul cafenelei sau sa mi le trimiteti pe mail privat,
urmand ca eu sa le ansamblez intr-un material sintetic ce-l voi pune
la dispozitia d-lui senator Talpes pentru a va raspunde.
Probabil (in masura timpului) ca le voi citi (intrebarile si
emitatorii) in cadrul mesei rotunde din 14.06. in fata presei...

Cu stima,

SorinPLATON
"unul dintre egali"

--- End forwarded message ---

  CAFENEAUA POLITICA

Home is just a click away.  Make Yahoo! your home page now.
http://us.click.yahoo.com/DHchtC/3FxNAA/yQLSAA/DXOolB/TM