Deci la o data nespecificata, pe site la MMGA, acolo unde e bara aia
derulanta, apare un anunt mic-mic-mic ("DEzbateri publice privind Rosia
Montana) si kum ka SIM se afla pe site la INMH (ma rog!) si pe la diverse
institutii (gasiti lista lor acolo, pe site, daca deschideti pdf-ul ala).

Zilele astea n-am ce face mai bun decat sa pornesc "pe urmele" lui, pentru
ca oricum varianta electronica e aproape imposibil de studiat (3 fisiere
care zipate au peste 1 Giga - da! Gb, ati vazut bine!!! adica vreo 5000
pag., numa' BUNE de citit intr-o luna, nu ca pe o fitzuika de Sandra Brown
ci CU ATENTIE, pentru ca sa se poata face observatii pertinente!!!). Apropo:
in CAT timp cititi Dvs., stimati colegi de liste, o carte cu (nu 5000) 500
pagini (format A5, nu A4 prec um cele ale SIM)?

Pana azi constat urmatoarele:
- la Primaria Capitalei lumea pare sa n-aiba habar! Daca insisti si
scotocesti si scormonesti (si nu te lasi intimidat de gardianul de la
intrare) afli ca e la Directia Mediu, care tocmai s-a mutat in 2 camarutze
minuscule pline pana peste cap cu propriile LOR documentatii! SIM zace in 2
cutii mari, sigilate... Un domn binevoitor imi spune ca s-au trezit cu el pe
cap fara ca nimeni sa-i intrebe daca accepta si ca... "dl. Primar se mai
gandeste vreo 2 - 3 zile daca sa-i faca firmei acest serviciu";
- la MMGA el se afla la Relatii cu Publicul (unde am si citit o parte).
Trebuie semnat in 2 registre (unde eu am specificat si intre ce pagini l-am
parcurs precum si intervalul orar cat am stat acolo, iac'ASHA! ceea ce va
sfatuiesc si pe Dvs.). La MMGA se poate sta doar pana la 16,30, ca doar
toata lumea stie ca "publicul" e in general compus din niste vagabonzi care
n-au serviciu si pot sta acolo de dimineata pana la ora inchiderii! :-PP..
Aaaa... da! o exceptie: miercurea, cand se poate sta pana la 18,30;
- la Biblioteca Nationala astazi, 13 iunie, NIMENI nu stia nimic de el! NU
exista in baza lor de date (deci: MINCIUNA!!!);
- la Biblioteca Academiei - idem BN (de altfel gasiti baza lor de date la
www.biblacad.ro) - deci alta MINCIUNA!!!

In fine... vorba multa pe hartie frumoasa, reciclata... dansii sunt
"ecologisti", pai, nuuuu? ;)

Probabil am sa-mi mai pierd din timp sa ma distrez cum e cu "dezbaterile
publice" (care cica ar trebui sa includa si o parte de "informare CORECTA",
adica nu doar PRul deshantzat pe care il fac cei de la RMGC!!!

Pana una-alta, insa, ceea ce am citit, pe langa multa "burtologie", vad ca
sufera de lipsuri grave! astfel incat habar n-am ce o fi cu firmele care
s-au ocupat de realizarea lui, bravo lor daca i-au tapat pe cei de la RMGC
de bani si au facut treaba mai ashaaaa.... mai "relaxat"... Daca o fi sa ma
apuc sa fac observatiile catre MMGA, cred ca ocupa si ele cateva zeci bune
de pagini, ce? eu sa nu le dau de citit celor de acolo? ca oricum eu sunt
mai simpatica decat cei de la RMGC :-pp

Pun mesajul si pe info_culture, pentru ca m-am uitat cu atentie la partea de
"cultura" (deoarece am vazut acolo, printre autorii SIM, un nume cunoscut:
Dana Mihai, actuala directoare a INMI - dar din partea SC DALEM CONSULTING
SRL ceea ce pentru mine a constituit quite a surpraiz din niste pdv. bine
cunoscute de catre "les connaisseurs").
Ei, bine, partea referitoare la "cultura" schioapata tare! Dar asta este! ma
gandesc ca domnii din MCC nu vor da ok pe ceea ce este depus acum drept SIM,
oricum nu in forma asta!

Si, draga D-le Nitulescu, sper din toata inima ca NU ati acceptat invitatia
dragalshilor "parteneri" la FORUMINVEST (la "Gabriel" = RMGC ma gandesc,
evident) de a merge cu dansii la Rosia Montana, ma gandesc ca va puteti
plati si singur un whiskey, nu aveti musai nevoie de gustarelele lor! Ori
sper ca, daca totusi ati fost, i-ati rugat sa va arate si casele DE
PATRIMONIU pe care le-au lasat (ca sa nu zic "determinat") se se degradeze,
asa cum va aratam intr-o sesizare facuta anul trecut :(

Asa este ca nu v-ati lasat (si Dvs.) numele compromis aparand alaturi de ei,
la masa lor? Spuneti-mi, va rog, ca n-ati facut-o!

You can search right from your browser? It's easy and it's free.  See how.
http://us.click.yahoo.com/_7bhrC/NGxNAA/yQLSAA/DXOolB/TM