Codruta

From: "Elena Andronache" <[EMAIL PROTECTED]>
Poporul, ochii'n lacrimi, jura in ceasul sânt
C' o Românie una esista pe pamânt
Si au facut Credinta, Vointa lor cea tare
Din doua tari mici, slabe, o Românie mare.
Cand oasele-mi albite, destul-is si ajung
Ca sa destepte-o tara din somnul ei cel lung,
Ce poate face-atuncia sufletul meu cel mare
Care din noaptea mortii infiorat apare,
Sufletul meu de flacari, de veacuri desmierdat?

Mihai Eminescu, Stefan

www.arin.ro

Something is new at Yahoo! Groups.  Check out the enhanced email design.
http://us.click.yahoo.com/SISQkA/gOaOAA/yQLSAA/DXOolB/TM