Acum  vad  si eu care e problema (cum multe mesaje sunt trunchiate, cind
fac reply sau forward apar UNEORI si textele anterioare..ca acum..Deci
includ mai jos mesajul dlui Victor Roncea  MAI JOS..)
si rog colistenii sa ia atitudine ...desi poate ca mai intii ne trebuie mai
multe datelii tuturor.

De ex.ce este lx.ro? Ce indrituri are el sa cenzureze internetul???

Si cu aceasta ocazie ating un subiect important.. MAE

inclusiv rolul (constructiv sau nu prea...? pe alocuri, sustinem noi, chiar
distructiv..) in promovarea Romaniei, a intereselor ei, intarirea relatiei
tara-diaspora (noi credem si avem multe argumente de organizatii implicate
si experti, de 15 ani, ca le submineaza) si  performanta lui,
criteriile/procedurile de selectii (de la personal la artistii trimisi sau,
mai nou, selectionati din diaspora, etc.(unele lucruri sunt in conjunctie
cu Institutul Roman Cultural.La fel si pt.el : performanta, criterii,
proceduri,etc.dar si ce strategii si cu ce experti?? Si cum pretinde ICR
sau MAE ca fac promovare fara sa aibe experti cu reusite dovedibile in
afara tarii??? Ne referim mai mult la SUA caci la Europa de Vest nu stim
destul , dar credem ca se face mai mult..Promovarea in SUA este infinit
mult mai grea, dar noi am resuiit enrom..MAE si ICR nu sau nu prea..Noi
suntem expeti, ei nu ne pot nmi expertii pe care vrem sa-i evaluam si
eventual ajutam..Iar tara pierde enorm in continuare..Mai ales
economic..Fara expeti care sa fi facut promovare economica in afara in asa
fel incit sa se intareasca productia interna prin export, economia
romaneacsa a ajuns sa fie in buna parte cotropita de entitati externe si
folosita sau va fi folosita de ele..asa incit profitul va iesi in afara
mult mai mult decit ar fi iesit daca se facea ceea ce ce noi sustineam inca
din 1992..si am facut atitea demersuri si programe pilot care, si acym,
sunt unice in afara traii si...in continuare nefolosite de MAE..chiar
subminate ca sa nu se stie in tara de ele si sa nu se vada, comparativ,
incapacitatea si vina lui..dei sa nu se vada ce pierderi enorme a
cauzat..sa nu se ajunga la analiza acestui subiect..

iar pt. a se ajunge la tratarea lui

va rugam sa ne spuneti si noua care muncim voluntari pe tarim obstesc
romanesc de peste 20 de ani ca sa ajutam tara, SA VA AJUTAM..pe toti..(mai
ales in domenii in care tara / dvoastra ca cetateni (sau organizatiile
dvoastra) nu puteti destul. :

care sunt organizatiile civice  profesioniste si de voluntari (din Romania
sau din afara, dar canalizate pt.Romania) al caror scop este sa fie de
watch dogs care se preocupa constant sau la un mod semnificativ -   sa
monitorizeze institutiile publice , inclusiv sa adune plingeri si sa le
urmareasca, care iau atitudine deschisa, structurata, persistenta, etc.
impotriva institutiilor publice atunci cind ele isi incalca regulamentele,
abuzeaza de putere, discrimineaza impotriva unor cetateni - mai ales a
celor critici si MAI ALES A CELOR CARE VIN CU ARGUMENTE SI EXEMPLE ASUPRA
LIPSEI DE PROFESIONSALISM, ASUPRA NERESPECTARII NORMATIVELOR LOR SI A
CONSTITUTIEI SI ASUPRA SLABEI PERFORMANTE A ACESTORA

Si dintre acestea, care au tratat probleme legate de MAE ? De performanta
si comportarea personalului diplomat plasat in afara ( pe ce criterii de
performanta? Cine il evalueaza si cum? Ce criterii sunt si de ce ni se
refuza raspunsrile la asemenea intrebari si , de fapt, la orice
corespondenat si intrebari? De ex.cum poate deservi bine o tara intreaga ,
promovarea ei, o atasata culturala de 22 de ani care in plus
,chipurile,functioneaza si ca atasat de presa????Nu am vazut nimic scris de
la ea, nimic facut de ea..nu spun ca nu exista, dar nu ne este prezentat
nimic si nu ne trimite nimic desi am cerut..Niic macar nu a fost capabila
sa raspunda in scris profesionist ..)

Credem ca\ acele organizatii care se numesc de resurse NGO sau pt.NGO ar
trebui sa ne raspunda si, pe aceasta cale le rugam - din nou (caci unele au
fost abordate in trecut..dar s-a dovedit a fi degeaba..ceea ce arata ceva
foarte rau..care merita investigat...Oare unele isi submineaza perfid
concetatenii???)

Am dori sa le aflam pe cele CIVICE  , cele din categoria de mai sus ( dar
si cele care le servesc pe acestea ) cu adevarat dedicate cauzelor
obstesti, formate din membrii onesti care pun interesul public inaintea
buzunarelor lor..relatiilor lor persoanle si care nu folosesc
organizatiile  primordial pt.a dobindi "grants" si a-si mentine un serviciu
convenabil si o nume de "importanta"...ai caror membrii sunt "givers to the
society more then takers"...etc.etc.

E cineva  interesat de o evaluare a lor si de intocmirea unei liste
relevante destinate publicului larg, inclusiv diasporei? (de preferat
cineva de la o org.cu competenta in evaluare  si care de cel putin 5 ani a
avut sansa sa cunoasca indeaproape viata organizationala a Romaniei, mai
ales a Bucurestiului). Ar fi de dorit sa se formeze o echipa  de cel putin
2-3 consultanti. Cei interesati sunt rugati sa ne trimita date
RELEVANTE/CONVINGATOARE asupra experientei lor si a reusitelor lor in
domeniul evaluarii sau cel putin colectionarii si analizei de informatie
pertinenta..(nu numai un CV)

Si repet o intrebare mai veche :

ce articole/ ce ziaristi au publicat pe tema MAE?

Sau ce institut de cercetari sau ce analisti au tratat sau ar trebuie sau
putea sa trateze aceste teme..

Sau care sunt interesati sa evaluze performanta acestuia..
probeleme..etc.si sa aduca in fat publicului analize pertinenete si
SOLUTII..caci tar contiuan sa piarda enorm din cauza MAE-ului..Unii dintre
noi care ii facem munca de ani si el in loc sa o sprijine si/sau foloseasca
pt.Romania, o submineaza ar trebui sa-l dam in judecata ...

Dorim date mai multe despre acest exemplu de interventie MAE..ca cel de mai
jos..Si alte exemple.

So dorim sa atragem din nou atentia asupra programului nostru de
Internship/Practica/Bursa /Colaboratori (in Romania si SUA) pt.care vom
redeschide inscrierile ASAP

Multumim,

Rodica Perciali, Romanian-American League, Romanian Folk Art Museum and
Gallery, Philadelphia, Princeton NJ, Brasov

www.romanianculture.us

>Comment: DomainKeys? See http://antispam.yahoo.com/domainkeys
>
>b=k7Ir5sfVv0nWMnGww4U9oAgn7ktJA/ma8xECKu6XnijDRbmDqjjX1WaSG4I0JAEvoO+HDynMVP6i7oD9z2KJzOTMU9mvEMOumcAOotCAFwyXqA7M4M06nqXfoyUtuCmu;
>To: [EMAIL PROTECTED]

>Date: Thu, 15 Jun 2006 13:33:16 -0000
>Subject: [FreeEx] MESAJ CARE NU INTRA, DE LA VICTOR RONCEA, ATENTIE

See what's inside the new Yahoo! Groups email.
http://us.click.yahoo.com/B6DZeC/bOaOAA/E2hLAA/DXOolB/TM