Asta-i CULMEA tupeului!!!

Adica vreti sa spuneti ca, dupa ce ati umflat la greu niste fitzuici locale
cu buget de publicitate cat n-au avut cotidiene nationale, pentru ca in
fitzuicile alea sa fim balacariti, sa se spuna despre noi ca suntem ba
vanduti la unguri, ba la americani (???), ba la nu'sh ce "oculte" (de parca
firma voastra NU ar fi din Canada), ca dupa ce s-au legat de vietile si
activitatile noastre sub blanda voastra obladuire (si finantare), dupa ce
ne-au incarcat de vini si intentii imaginare la greu - vreti ca NOI sa ne
ocupam - si inca VOLUNTAR de ceea ce este OBLIGATIA voastra????????????

Vreti sa ziceti ca NOI, ONGurile, ar trebui sa ne punem spatiile si
calculatoarele la dispozitia VOASTRA pentru ca "publicul" sa va poata
consulta tzeapa aia de SIM???

Vreti sa ziceti ca, in loc sa platiti o chirie normala pentru niste sali
unde SIM ala sa poata fi "consultat" (si sa va puneti niste salariati acolo)
vreti ca NOI sa facem treaba asta, sa ne dam peste cap activitatile si
programele suportand foiala publicului - pentru VOI????????

Adica ati reusit sa le bagati pe gat ONGurilor clujene aceasta uriasha
TZEAPAAAAAAAAAAA (in stilul vostru "traditional" - si asa cum tzeapa e tot
"proiectul" vostru) pentru ca apoi sa sustineti senini ca "publicul a AVUT
acces la SIM si a FOST informat"?????????
(lucru care - am verificat si zilele astea, in Bucuresti - NU se
intampla!!!)

RUSHINE sa-ti fie, dom' Horica!!!

Codruta

p.s. dragi colegi! NU acceptati aceasta noua tzeapa de la RMGC! SIM pe care
ni-l trimit noua e pentru NOI! dar e obligatia lor sa-l faca ACCESIBIL
pentru PUBLIC! - obligatie pe care NU si-o indeplinesc!!!

p.s. 2 - si sa stiti ca vreau sa consult STUDIUL, adica INTREG!!! NU
"rezumatul" alaaaa.... care e o pieptanatura rozalie si in care NU se
prezinta date tehnice!!! VREAU DATE TEHNICE, adica: planse, continuturi,
sectiuni, puncte de prelevare a probelor samd.!!!

On 6/22/06, horea avram <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Radu, Codruta, All,
>

> Avem disponibile versiuni paper si asa cum am facut cu cei care ne-au
> solicitat pina acum, vom trimite tuturor celor interesati. Puteti sa-mi
> solicitati direct mie ( [EMAIL PROTECTED] ) sau colegului meu (
> [EMAIL PROTECTED])
> Documentul va fi multiplicat in 150 de ex Ro si 50 En, asa asa ca pentru a
> facilita tuturor accesul la informatie cit mai curind v-as ruga daca este
> posibil sa acceptati ca *initial sa va trimitem cite un exemplar pentru
> consultare la nivel local*. Asa cum am facut cu cei din Cluj( CET-ul are
> [...]

Check out the new improvements in Yahoo! Groups email.
http://us.click.yahoo.com/6pRQfA/fOaOAA/yQLSAA/DXOolB/TM