Romani, nu va lasati inselati: UE nu este paradisul promis.
>Treziti-va pana nu e prea tarziu!
>
>Anexarea la UE inseamna:
>- pierderea suveranitatii nationale, a culturii si a traditiilor noastre,
>- aservirea economiei romane,
>- desfiintarea micii proprietati in agricultura si a micilor afaceri.
>- scaderea drastica a nivelului de trai,
>- contributii financiare imense, fara nici un beneficiu in schimb.
>- perpetuarea la nesfarsit a actualei clase politice corupte.

Voi urmari siteurile enuntate - chiar daca nu as fi de acord cu spiritul
lor, nu poti sa nu inveti ceva chiar dintr-un punct de vedere diferit.

Altminteri:
Mai multe regimuri, si nu neaparat comuniste, s-au jucat in tara asta cu
ideea de suveranitate, de traditie, incit ma lasa rece ca acestea se pierd.
Daca se pierd. Caci nu e sigur.
In ce priveste prorocirea ca o sa ne ia naiba in UE, nu pot contrazice, fie
si dupa princpiul pietrei aruncate intr-o fintina... Sa vedem insa daca
grecilor, portughezilor ori altora ca ei le-a mers prost in Uniune. Cred ca
asta e reperul. Totodata, indraznesc sa cred, poate idealist, ca in Uniune
avem sansa de a invata si de a ne afirma mai mare decit stind acasa, strinsi
uniti in jurul traditiilor...
Nationalism si autohtonism cu burta goala, prefer sa-l las altora. Mai ales
ca, de cind istoria, nationalismul a fost o chestie de care shmecherii s-au
priceput se minune sa profite...

Scaderea nivelului de trai. Un amic imi spunea ca cei harnici vor cistiga
mai bine, cei lenesi si lalii vor cistiga mai prost. Nu-mi vorbiti, in
context, de solidaritate sociala. Cu cei care gasesc mai iute usha circiumii
decit biblioteca ori sudoarea muncii.

Actuala clasa politica corupta.
Fratilor, nu ne impiedica nimeni, pe noi cei mai morali ori mai destepti
decit actualii politicieni, sa patrundem pe scena partidelor! Nimeni. E mai
usor sa stai insa pe dinafara si sa bocesti, superior. Totodata, nu uitati
ca alde clasa politica e un feld e intermediar intre butoanele necesarei
Puteri si sufletul unui popor, care de regula (de la LeBon incoace) e al
naibii de copchil sa minte. Trebuie sa vina un amoral si sa-i toarne la
ureche ce-i prinde bine acelui bobor. Vrea omul de rind sa auda ca va intra
in UE si va cistiga bine? Trebuie sa existe un om care sa-l minta...

Mircea Ordean

FREE pop-up blocking with the new MSN Toolbar - get it now!
http://toolbar.msn.click-url.com/go/onm00200415ave/direct/01/

Yahoo! Groups gets a make over. See the new email design.
http://us.click.yahoo.com/XISQkA/lOaOAA/yQLSAA/DXOolB/TM