From: "Uplink" <[EMAIL PROTECTED]>

> Dar eu nu am plecat nicaieri :) Am fost in zona tot timpul.

Ba chiar ai mai si "crescut" - pentru ca raspunsul pe care i l-ai dat lui
Alex e SURPRIZATOR de "matur" comparativ cu ceea ce scriai pe cand erai
"copil pe lista" ;)).

btw: sunt 100% de acord cu ceea ce ai scris in raspuns :)

Codruta

www.nuclearinfo.ro

ARIN
Al. Cinematografului 2, bl. H3, sc. 2, ap. 27
810271 Braila, tel. 0740.026091

Yahoo! Groups gets a make over. See the new email design.
http://us.click.yahoo.com/XISQkA/lOaOAA/yQLSAA/DXOolB/TM