Buna ziua,

Am citit cu surprindere in Studiul de Impact pentru exploatarea preconizata
de RMGC la Rosia Montana ca, in zona, padurile sunt taiate INAINTE de a
ajunge la maturizare!!!

Dat fiind ca firma care a intocmit SIM este, probabil; "responsabila" (si
AUTORIZATA de MMGA) presupun ca se bazeaza pe date certe!

Va rog, in consecinta, sa-mi comunicati urmatoarele:

- daca ati primit vreo sesizare, fie de la Inspectorii Dvs., fie de la RMGC,
fie de la alte persoane, referitoare la acest fapt;
- in caz ca da - CARE au fost sanctiunile aplicate - si cui anume?
- in caz ca nu - CARE vor fi sanctiunile pe care le veti aplica
inspectorilor Dvs.?

In caz ca RMGC NU v-a sesizat referitor la faptele sus-mentionate - daca va
veti autosesiza referitor la "complicitate prin tainuirea faptei" - si, in
caz ca da, CE sanctiuni veti aplica RMGC sau celor care au furnizat datele
firmei care a intocmit SIM pentru Rosia Montana?

Si, in ultima (sau prima?) instanta - daca afirmatia din SIM corespunde
realitatii - sau este "doar" una din obisnuitele minciuni ale RMGC?

Cu multumiri,

Codruta Nedelcu