In contextul politic actual unirea ar fi un picut problematica, dar nu
imposibila. Eu sunt pro.

Totusi, am auzit ca la ultima unire care a avut loc, romanii si-au cam
batut joc de basarabeni numind o administratie la shto, de parca ei nu
erau de-ai nostri, deci din punctul asta de vedere ei au un motiv
puternic de a nu vrea unirea.

Unde am auzi asta? In comentariile cititorilor acestui articol:
http://www.ziaruldeiasi.ro/cms/site/article.html?article=134000

Mi-e lene sa comentez si pe Curaj.net :)