Dupa cum se vede, cei de la PC nu sunt doar ridicoli ci si cam ingusti la cap!
Sunt dispusi sa ceara bani (adica multi!) pentru un referendum. Nu stiu de cand
in mintile lor un "referendum" se poate substitui legii. In cazul Rosiei
Montane este vorba despre incalcari repetate ale legii si coruptie
pur-si-simplu (pentru ca, daca legea ar fi fost respectata de la inceput, firma
ar fi trebuit de MULT sa-si vada de "proiectele" ei in Canada.

  Profit de ocazie ca sa va intreb pe toti un lucru: ati cerut ceva informatii
de pe site-ul "proiectului"? Intreb deoarece eu am cerut asta-iarna informatii
cat se poate de concrete (anume referitoare la unghiurile de taluz si modul in
care acestea vor face sau nu ca galeriile din Carnic sa dispara, precum si alte
informatii de genul asta) si in loc sa le primesc, ma trezesc cu spam de la ei,
cu kk-tul lor de newsletter (probabil ca, bagand pe gatul celor care au facut
prostia sa-si inregistreze adresa, newsletterul ala de doi bani, vor sa sustina
mai tarziu ca au "informat partile interesate"; ei, bine, eu spun acum si aici
ca au DEZINFORMAT, in NICI un caz "informat" si ca NU au oferit informatii!).

  Cat despre PC - "ramane cum ne-am inteles", daca stiti bancul ala ;)

  Razvan Vuxan

http://www.adevarulonline.ro/2006-07-11/Politic/pc-vrea-referendum-pentru-rosia-montana_190995.html

  Deputatul PC Nicolae Popa a anunþat, ieri, cã, împreunã cu autoritãþile
locale din judeþul Alba, va iniþia proceduri pentru organizarea unui referendum
în vederea impulsionãrii lansãrii proiectului Roºia Montanã. "Consider cã este
corect ºi cinstit cã populaþia judeþului Alba este singura îndreptãþitã sã ia o
decizie în ceea ce priveºte continuarea investiþiei într-un cadru legal ºi
organizat, respectiv prin organizarea unui referendum local la nivelul
judeþului Alba, conform art. 13 din Legea 3/2000 privind organizarea ºi
desfãºurarea referendumului", a explicat el.

  MEDIAFAX

Yahoo! Groups gets a make over. See the new email design.
http://us.click.yahoo.com/XISQkA/lOaOAA/yQLSAA/DXOolB/TM