La fel si cu scrisoarea aceasta ;)

From: FARES CHEHAYEB
To: [EMAIL PROTECTED] ; [EMAIL PROTECTED]
Cc: [EMAIL PROTECTED] ; [EMAIL PROTECTED]
Sent: Saturday, July 15, 2006 4:42 PM
Subject: Va multumesc!

Dragi prieteni Romani,

Dragi prieteni Greci,

In primul rind, vreau sa ii multumesc pe cei care mi au trimis sms-uri si
Email-uri sa intreaba de situatia mea si familiei mele in Liban dupa ce au
auzit la stiri ca Libanul este atacat.

Asa cum deja stiti, Libanul nu a fost lasat sa isi petreaca vara 2006 cum noi
Libanezi am fi dorit nici cum ne am pregatit pentru el. Miercuri, Libanul era
plin de turisti, Joi a devinit gol; si numarul turistiilor care erau asteptati
sa vin in Liban in acest an a fost peste 1,600,000 de oameni. (Un studio facut
luna trecuta la Ministerul Turizmului).

Vecinii nostri la bordure din Sud, Israelieni, erau surprins la fel ca noi,
Libanezi, sa afle ca guvernul lor a pornit un razboi impotriva Hizbullah aflat
in Sudul Libanului.

La cateva minute dupa initiativa Guvenului Israelian, Presedintele Bush
argumenteaza din Germania ca "Israel are dreptul sa se protejeaza" si ii s-a
dat Guvernul Israelian permesiunea sa inceapa atacul impotriva Hizbullah-ului.

Insa, ce a atacat Guvenul Israelian? Toate podurile care exista pe Drumurilor
Principale din Liban; Aeroportul din Beirut (atacat de zeci de ori) si ceteteni
Libanezi civili.

A pornit Guvernul Israelian razboiul impotriva Hizbollah ca sa se protejeaza,
dar de fapt, de trei zile de cand a inceput atacul avionilor Israelieni, nu a
fost ucis nici unu din Hizbullah ci au targetat numai si numai ceteteni
libanezi civili.

Guvernul Libanez, a declarat clar si rapid ca nu are nici o legatura cu
activitatiile lui Hizbullah, si America a spus clar ca Hizbullah este suportat
numai de Iran si Syria si ca Guvernul Libanez este exclus. Pai, daca Syria si
Iran este de vina, atunci, de ce Libanul este atacat? Dece infrastructura lui
este atacata? De ce oameni civili sint atacati,  cand, nici Hizbullah, nici
Syria si nici Iran nu sint targetati?

Va scriu acest mesaj pentru ca stiu ca multi dintre voi se intreb de situatia
din Liban. Libanezi sint foarte stresati ca nimeni nu ii obliga pe Guvenrul
Israelian sa opreasca atacul ei armat importiva infrastructura si cetetenii
nostrii. Simtim ca exista o conspiratie impotriva Libanului si ceteteniile lui,
dar si impotriva ceteteni Israelieni pasnici, fabricata la White House mai ales
ca au reprezentatul guvernului American la Natiunilor Unite a raspins decizia
UN ca Israel trebuie sa opreasca atacul impotriva Libanului folosind "VITO".

La sfarsitul acestui mesaj, nu ramane decat sa va urasc o vara mai rece ca vara
noastra din Liban,  Si speram ca nebunia Guverului Israilian, neglijenta
Natiunilor Unite si raspundera Hizbullahului importriva atacurilor SA SE
TERMINA RAPID.

Numai bine,

Iasu Elenii

Fares Chehayeb

"Please forward this email to people you know because we need our voice to be
heard in Romania, which will host the forthcoming meeting of Francophone
countries that Lebanon is part of."

www.arin.ro

Great things are happening at Yahoo! Groups.  See the new email design.
http://us.click.yahoo.com/TISQkA/hOaOAA/yQLSAA/DXOolB/TM