Daca am auzit eu bine, o mânarie de pe vremea lui Cozmanca va face ca SI
padurile din
jurul Capitalei sa dispara; asta cf. binecunoscutului "algoritm": padurile (cf.
unei legi
de prin 2002) vor fi date in proprietatea "publica" a comunelor din jur, care
apoi (cum
s-a intamplat la Rosia Montana cu islazul comunal) le vor trece in
"proprietatea privata
a Consiliului Local" care (tot ca la RM) vor "pune la dispozitie" catre cine le
trazneste
lor (in cazul RM - firmei care se lauda acum ca le va da tzaranilor PROPRIUL LOR
pamant!!!)... samd..... si dupa aia, da-i si da-i neneaca! prinde orbul
scoate-i ochii,
dupa ce se va defrisa/construi/defrisa/construi!!!

http://www.gandul.info/2006-07-26/imobiliar/terenurile_agricole

http://mail.yahoo.com

See what's inside the new Yahoo! Groups email.
http://us.click.yahoo.com/3EuRwD/bOaOAA/yQLSAA/DXOolB/TM