--- In protest-ro@yahoogroups.com, "george" <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:

> Este adevarat ca in anumite privinte poate fi criticata actiunea
> Israelului in acest conflict si in altele, dar, aceasta nu este
> critica ci ura pura printr-un limbaj care cauta sa justifice numai
o > parte, minimalizamd partea cealalta, sau chiar a o justifica. Pe
> deoparte crima este condamnata cand este vorba de Israel si
ridicata > in slavi cand este vorba de adversarii Israelului. Hamas
si
> Hysbollah pot trimite tineri la moarte in numele lui Dumnezeu pe
> cand Israelul, sau mai bine zis israelienii, nu au voie sa se
apare > si daca o fac sunt crime.
> ggane

GGane, ma faci sa rad, si chiar as rade daca n-as gasi subiectele
legate de Israel strict sinistre. Intai de toate, pentru ca eu
nu "critic" zionazismul, verbul asta implica sperante si participare
pedagogica, or eu nu am pentru ideologiile ucigase nici una nici
alta. Eu nu critic, GGane, eu pun lupa ca sa maresc moleculele
cancerigene.

De extirpat se va ocupa Istoria. Uita-te antena la mine: nazismul s-
a dus. Comunismul trage sa moara in Cuba, ultimul loc care i-a mai
ramas. Cat crezi ca va mai dura zionismul? Esti atat de naiv incat
sa creditezi o ideologie care are nevoie de furt si crima pentru a
rezista? Iti urez sa-l vezi in lada de gunoi a Istoriei inainte de a
muri!

Esti un tip inteligent. Nu poti veni cu ceva mai valabil decat
frazele de mai sus?

Toate cele bune,
Radu Iliescu