Buna,

Dintre cei care au plecat de la FanFest, cineva si-a uitat in Piata de Sus
din Rosia Montana un bagaj.
El se afla acum la fam. Bereczki (cei care au magazinul alimentar din piata)
si asteapta a fi "recuperat" de proprietar; evident, cine il cere, va trebui
sa-l si descrie :)

Tot Bereczki mi-au zis ca inca de anul trecut le-a ramas ceva gen "saltea"
(cred ca e vorba de un izopren).

Daca treceti prin zona, le gasiti pe acolo (d.ex. de ele stiu Gabi si
Rodica, cele doua "proprietare", barbatii din familie nu stiu daca au aflat
si/sau daca tin minte - ca stim noi ca asa-s barbatii, hihihiiiii ;))).

Oricum, in 15 septembrie se incheie simpozionul international de sculptura
(cel organziat de Stefana Bianu) asa ca, daca doriti sa recuperati bagajele,
puteti sa vedeti si sculpturile (care unt acum in lucru pe terenul lui Zeno
David).