Lasa-i, mai, in plata Domnului! CUI ii mai pasa de ei? :(

Ce-or fi castigat de acolo, nu le-a adus noroc...

- Presecan - lovit la cap de palele unui elicopter;
- Gabriel Dumitrascu (Dir. in Min. Mediului cand s-au dat primele avize,
apoi BRUSC director la RMGC) - serie de accidente, in prezent cu o tija
(definitiva) in picior;
- Angelescu - scandal in bransa lui, accident grav de masina anul asta
(hemoragie cerebrala, operatie samd);
- jurista (i-am uitat numele) - ajunsa la disperare, pe punctul de a-si
pierde casa, dispusa sa mearga la cules de capsuni, ca sa scape;
- Tender - cu inimioara in poineze (sanchi!) - mai mult de jumatate din anul
acesta si l-a petrecut in inchisoare;
- etc. (nu-mi mai pierd timpul cu enumerarea).

Pentru niste bani murdari, si pentru niste jucarioare electronice, unii
si-au batut joc de prieteni si au aruncat in noroi increderea care li s-a
acordat :(

Daca s-ar da ok la exploatare, numele lor va fi legat in VECI de aceasta
rusine... asta in cazul ca numele lor va ramane pe undeva...

Aminteste-ti de copilul lui Tiriac, si la ce i-au folosit banii lui
taica-sau!

Cui crezi ca o sa-i mai pese vreOdata de ei???

Cum am zis: daca va ajunge cineva partas la noua expropriere (de data asta
facuta intr-un stil mai sofisticat, mai "capitalist", mai "neoliberal") va
ajung la batranete sa locuiasca intr-o casutza de e-mail!
Eu STIU.

Da-i in plata Domnului, mai sunt si alte lucruri importante pe lume decat
aceste fiintze.

Codruta