Ca de obicei, va reamintesc unele setari ale listei
(in caz ca, totusi, va descurcati greu, puteti sa-mi cereti detalii pe
personala, sau la [EMAIL PROTECTED])

- USER-NAME-ul vostru este adresa de e-mail cu care v-ati inscris;
- PAROLA o stiti (in caz ca nu v-ati ales-o voi, aveti una generata automat
care v-a fost trimisa intr-un e-mail, la inceput). Daca ati uitat-o, puteti
cere una noua de pe site.
- ITI POTI MODIFICA SETARILE (trecere pe mod digest, web ori poti adauga adrese
de e-mail alternative): http://groups.yahoo.com/mygroups
De aici puteti merge la "delivery options" ori la "preferences".

- trimiteti mesaje: protest-ro@yahoogroups.com
- trecere (prin e-mail) la mod digest: [EMAIL PROTECTED]
- trecere (prin e-mail) la mod web (fara e-mailuri): [EMAIL PROTECTED]
- reveniti la e-mailuri individuale: [EMAIL PROTECTED]
- va retrageti de pe lista: [EMAIL PROTECTED]
- adaugati link-uri(bookmarks):
http://www.group.syahoo.com/group/protest-ro/links
- adaugati fisiere (sau le accesati pe cele existente):
- creati un sondaj de opinie (sau votati in cele existente):
- creati o baza de date ori adaugati ceva la cea existenta:
- stati la taclale cu altii de pe lista la:
- puneti un link pe pagina voastra de web:

Aceia dintre Dvs. care vor sa acceseze paginile pe Internet trebuie sa-si ia un
ID de la yahoo; in caz ca nu stiti cum se procedeaza, intrebati si vi se va
raspunde:-))

Unele reguli (pe care degeaba le pun pentru ca veti protesta la ideea de
"regula"):
1. Incercati sa protestati cu folos, sa nu dati in ãi de pe lista ci mai mult
in ãilanti si sa vorbiti pe cat posibil in romaneste, cand nu folositi alte
limbi!
2. Nu includeti decat STRICT NECESARUL din mesajul original, cand dati reply!
Lista este in prezent nemoderata insa - daca va abuza cineva nerespectand cea
de-a doua regula - voi trece la moderari partiale, asa cum am mai procedat! :-)
3. Incercati sa treceti la "subiect" urmatoarele:
OT = off-topic
LINK = adresa catre un link interesant
PREZ = prezentare nou membru (in caz ca doriti, oricum n-au facut-o prea multi)
INFO = informatie
(mai inventati si voi!)

In prezent, pe site exista mai multe link-uri catre pagini legate de ideea de
protest; tin sa le multumesc d-lor Bjola si Branea care ni le-au indicat pe
cele mai bune!
Exista, de asemenea, cateva fisiere, unele interesante; Uitati-va la
"formularul pentru usurarea protestului" (format html) facut de Iulian si mai
veniti cu idei)
(acum am observat ca se vede prea putin cand folositi butonul "fa-o!" - dar
puteti insista, nu va luati dupa mesaj, Iulian are un simtz al umorului mai
special:-)
Exista un frame de site al listei, la www.arin.fox.ro/protest; asteapta si
acela sugestii (la admin se intra cu usernameul codruta si parola codrutza dar
tot nu gasiti mare lucru, pana nu propuneti)
Nu-i rau (daca v-a suparat cineva:-) nici fisierul zipat de pe site-ul
grupului("exemplu de atitudine protestatara") pus de mine; nu va recomand
neaparat sa-l urmati, desi uneori nu strica :-))
In baza de date sunt cam sase persoane (zic "cam" deoarece trei nu stiu... dar
uitati-va si veti afla)
Au fost create mai multe sondaje de opinie; multe sunt deja inchise dar se pot
crea altele (v-as ruga sa le lasati deschise :-)
In prezent sunt peste 300 membri insa nu chiar:))
Pentru ca, de exemplu, eu sunt inscrisa (pentru siguranta) cu 3 conturi si mai
sunt si altii in situatia asta; estimez, totusi, ca suntem cam 220 "pe bune".
Cum ii spusesem d-lui Bjola: sunt "persoane importante" pe lista - si anume
TOTI MEMBRII LISTEI:)))))
Numai bine, si protestati cu folos!
:-)
Moderatoru' (ca ii enerveaza pe unii ideea de moderatoare:-)

A.R.I.N.
Al. Cinematografului nr. 2, BL. H3, SC. 2, AP. 27, 810271 Braila
tel/fax: 0239.670376, e-mail:
[EMAIL PROTECTED]
Fisiere mari trimiteti DOAR la: