From: "Crina Moscovici" <[EMAIL PROTECTED]>

> Iti mai amintesti, draga mea, ca nici Iliescului nu-i permitea
> Constitutiunea sa mai fie membru PSD? Si, dupa cum stii, fireste ca nici
nu
> era :) Doar intina un pic principiile nobile ale comunismului...

E foarte BINE ca in sfarsit a ajuns cineva sa-l compare pe fatza pe Basescu
cu Iliescu, pentru ca poate se hotaraste cineva sa observe ca, in timp ce
Iliescu incuraja pe cei cu "comportament manelist" Basescu se pare ca il
chiar adopta... samd...!!! la drept vorbind, eu NU am votat ca sa ma gandesc
nostalgic ca "of, lasa, nici pe vremea lui Iliescu nu era altfel"... X-((

> Iar "asta", ceea ce ai citat tu mai jos, este o opera majora a vreunui
> ziarist obscur de la oficiosul lui Patriciu.

Patriciu-nepatriciu, Basescu NU avea ce sa caute la o "chestie" a PD!!!
M-as fi mirat sa fi citat gresit - dar chiar si asa fiind, TOT nu se poate
spune ca Basescu nu a fost acolo!

> Nu te alarma, Codruta, este vorba, mai mult ca sigur, doar de jurnalism de
> proasta factura platit cu bacnote mirosind a benzina :)

Pe mine Basescu a inceput sa ma "alarmeze" de multisor (cred ca de vreun
an), si din cu TOTUL alte motive decat niste articole... poate am timp
diseara (sau maine) sa va scriu o poveste iar voi sa ghiciti personajele...

www.arin.ro