Bune de citit si comentariile de pe forum...

Codruta

http://www.evz.ro/article.php?artid=272614

Seful Garzii de Mediu este unul dintre marii datornici ai Bancorex.
In anii '90, Monica Impex SRL, firma lui Ionescu, a primit un credit in valoare
totala de 1.208.783 dolari, acordat de fosta banca de comert exterior. Banii
n-au fost rambursati niciodata si, astfel, AVAS a trecut societatea actualului
demnitar pe "lista neagra" a datornicilor.
Silvian Ionescu recunoaste ca a deschis o linie de credit la Bancorex.

 "Am luat cinci miliarde de lei la valoarea din 1997. Insa, creditul de la
Bancorex a fost furat de oamenii AVAS", sustine seful Garzii de Mediu. Acesta a
povestit pentru EVZ: "In 2001, o societate de lichidari angajata de AVAS mi-a
executat un gaj. Era vorba despre piese auto, filtre etc. Le-au vandut pe toate
cu numai 100 de dolari, desi valorau aproximativ un milion de dolari.

Eu am facturi pentru piesele acelea. Numai pe un filtru auto am dat 150 de
dolari. Lichidarea a fost facuta de firma I.S.D. General Consulting SRL,
patronata de o avocata, prietena buna cu Adrian Nastase si implicata in
scandalul adoptiilor internationale".

Desi n-a vrut sa nominalizeze personajul, Silvian Ionescu se referea la Elena
Bustea, un avocat de numele careia se leaga mai multe contracte ciudate cu
APAPS (actualul AVAS), incheiate in vremea in care aceasta institutie era
condusa de pesedistul Ovidiu Musetescu.
Silvian Ionescu crede ca, daca AVAS ar fi executat corect gajul, datoria de 1,2
milioane  de dolari catre Bancorex ar fi fost stinsa pana acum.

Afaceri In olanda

Mostenitor al Securitatii Oficial, firma debitoare, Monica Impex SRL, se afla
in lichidare. Patronul-demnitar sustine altceva: "Este o farsa uriasa.
Societatea are active.

Este valida in sensul ca are bani de recuperat, vreo 500.000 de euro din
Olanda. Am si hotarare de instanta in acest sens. In Olanda,
firma derula operatiuni de import-export cu fructe", a conchis seful
gardienilor de mediu.

Silvian Ionescu a fost propulsat in functia guvernamentala din pozitia de
presedinte al organizatiei PD sector 3 si de membru in conducerea centrala. In
perioada 1987-1989, Ionescu a activat ca ofiter de securitate in cadrul
Biroului Europa al Centrului de Informatii Externe (CIE).

Mihai MUNTEANU

www.arin.ro