In 17 septembrie, revenind acasa dupa vreo 5 zile absenta, gasesc o scrisoare.
De la Administratia Fiscala.
Scrisoarea era datata 31 august 2006 (? ! ! !)

In scrisoare mi se spunea ca, pana la 30 IUNIE (adica IUNIE) 2006, sa le duc
Declaratia 205 pt. anul fiscal 2005 !

Sunt curioasa: daca n-o duc (sau daca o duc peste o luna sau daca o duc acum)
imi dau amenda ca n-am dus Declaratia (pe care, btw., am dus-o in ianuarie) in
termen?

???

Kam asta e cu "computerizarea serviciilor" - ba poate chiar si a oamenilor!

Mai setati, domne, BIOS-ul ala, ca uite ce da!!!