Am avut in noaptea asta placuta surpriza de a vedea pe ProTV (unde promisesem
sa nu ma mai uit, de cand dau filmele alea proaste ale lui / cu Sergiu
Nicolaescu), dupa ora 1, o serie de povestiri cinematografice vechi, reunite
sub genericul "Duhul aurului".

De ce "placuta" (cu toate ca filmele sunt veeechi, in alb-negru, si intr-un
stil pe care nu-l agreez in mod special)?

Pentru ca filmarile sunt facute la Rosia Montana, pe strazile si in casele
originale... pana si mobilierul din case a fost pastrat...

Povestirile sunt inspirate din povestile Rosiei Montane, stiam de seria de
filme mai demult si.. am revazut cu placere strazi pe care am umblat si camere
in care eu insami am stat de vorba cu oamenii de acolo... :)

Daca se va da cumva in reluare... enjoy :)

www.arin.ro