Comunicat de presa; "Prezervarea modelului social european"

  Ce-ar fi daca Romania ar putea da lectii omenirii ? Adica ar fi auzita si
  ascultata cum vrea ea..de mult..stit de cind, nu?

  Daca Romania nu ar fi cazut in mainile urmasilor comunistilor dinainte de 89
si s-ar fi format un guvern de salvare nationala in care sa faca parte nu
partide ci oameni de buna credinta, ar fi fost acuma  de mult in UE si nu ca o
tara codase, ci in fruntea statelor participante, dar de, romanii au ales
tocmai pe cine nu trebuie, niste elemente corupte care profitand de o perioada
de haos au pus mana pe averile statului si le-au bagat in propriile lor
buzunare, si-au insusit ceeace nu li se cuvine, au furat ceeace fusese deja
furat care bunuri si le-au insusit.Aceasta este situatia si din pacate acesta
situatie continua, fiindca inca nu a iesit dintr-o parte a oamenilor din cap ca
partidul si guvernu face si desface si ceeace ce face nu poate fi discutat.
Avem acuma in fruntea tarii pe un Basescu, om fara cultura si fara maniere, dar
nu numai el ci si multi altii de aceeasi teapa, cine se aseamana se aduna.

  G.Gane

  Rodica Perciali
  Romanian Musuem, Romanian-American League - www.romanianculture.us