--- In protest-ro@yahoogroups.com, "ARIN" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Nu cumva AMERICANII erau cei care le trimiteau rusilor hartile cu
> locatiile
> cuiburilor de rezistenta din munti? Acelea pe care, cu naivitate,
> "rezistentii" le trimiteau americanilor pentru ca acestia
> promisesera sa
> vina cu parasutisti si sa ajute rezistenta anticomunista romana? ;)

Vai, tu, Codruta, ce insinuezi tu acolo, ca americanii ne-au tradat?

Nu cred, tu, cum se poate asa o magarie?

Americanii cei buni, care au omorat 2 milioane de vietnamezi?

Americanii, care au invadat sau au organizat lovituri de stat in
ABSOLUT TOATE tarile Americii Latine, dupa ce au declarat magareste
prin Doctrina Monroe ca acest continent LE APARTINE?

Americanii care au ucis peste 650.000 de irakieni din 2003 incoace
(cifra se dubleaza lejer daca adaugam maretele fapte de arme ale lui
Bush tatal) in interesul furtului de petrol?

Americanii care i-au aprovizionat cu bombe "destepte" pe israelieni
ca sa poata ucide in vara asta mai temeinic pe libanezi?

Nu cred. Undeva este o confuzie la mijloc.

Toate cele bune,
Radu Iliescu

P.S. De Hiroshima si Nagasaki n-am zis nimic? Inseamna ca am uitat...