Stimata Redactie Altermedia

Care proiect? NU apare...Cui i-a fost acordat grant-ul? Companiei
dvoastra, Altermedia?

NU am intreba caci nu este un domneniu direct legat de activitatile
noastre si si asa suntem intinsi pina peste poate..si functionam cit
3 institutii desi suntem doar voluntari ..dar vrem sa stim mai ales
pt.ca vrem sa stim cum se cheltuiesc banii americani in Romania
(chiar am ruga pe toti cei care au cunostinta de proiecte finantate
chiar si prin terte entitati si cu fonduri doar partial americane sa
ne comunice date..cu precadere din domeniile civic, educational,
media, cultural si economic)

Multumesc, Rodica Perciali
Romanian Museum, Romanian-American League - Philadelphia, Princeton
NJ, Brasov - www.romanianculture.us

PS Vom trimite un anunt  (cautam colaboratori si urgent..) si o
invitatie de principiu in SUA cu prilejul Aniversarii Ligii
Romano-Americane, dar oina atunci va rugam vzitati web sietul nostru
ca punct de referinta pt. ceea ce se face cel mai mult din diaspora
pt.Romania de 23 de ani..si dati atentie Programul de
Internship/Practica/Bursa/Colaboratori pe care-l reinnnoim pt.aceasta toamna.

PS2 Stie cineva date despre intrunirea cu diaspora din vestul Europei
organizata la Bucuresti
de MAE pe sest si cu criterii ascunse ..ati gasit ceva in presa..A
facut cineva o analiza, o investigatie, se gindeste cineva la
analize, studii aplicate asupra rolului MAE si cum si-l
exercita..Cine din afara tarii stie mai multe si e interesat de tema,
dar din tara? va fi lsat MAE-ul sa actioneze ca stat in stat de fapt
o gasca in stat si sa aduca in continuare pagube tarii sau sa o
privezze de oportunitati majore sau sa le nenoroceasca nefiind
capabil sa le onorze si nestiind sau nevrind sa copopereze si sa
ceara ajutorul celor care pot mai mult si stiu mai bine..macar in
promovare si imagine in afara?????