S-a scris ceva pe undeva despre cum a ajuns sa fie organizata
   vizita Presedintelui Basescu in SUA acum 3 luni? Mai ales ce a
fost in spatele usilor inchise si cine?
Si ce rol trebuie sa aibe MAE in a-l sfatui pe Presedinte? Si cine
gindeste interesele tarii (punindu-le inainte de alte criterii,) si
cine stie sa dezvolte startegiile si tacticile politice necesare asa
cint atunci cind se cere ceva tarii ea sa dea numai daca se alege cu
ceva..si nu de dragul unor vanitati sau asa zise prietenii sau, mai
rau, pt.bacsisuri si aranjamente ale unora?

Oricum , la lista dvaostra v-a scapat ceva..cazul unui congressmen
american care a intrat in atentia CNN_ului de vreo doua
saptamini,   care cred ca acum e investigat legatde  ceva trafic de
influenta cu Rusia si al carui nume este legat si de Romania..A
aparut ceva in Romania?

Cine se ocupa de studii de profil, de analize asupra domeniilor si
subdomeniilor care tin de articolele de care mentionati si dintre
care neaparat unele trebuiau sa fie cunoscute si in tara? Cum stiti
ca au ajuns la ochii/urechile redactorilor de stiri externe dar ei au
decis sa taca (sau au neglijat ca sunt prinsi cu chestii de politica
interna..si dezvaluiri securiste..nemaiavind timp de altele..?Sau
altii de deasupra sau spatele lor au decis, cine?

Rodica Perciali