Dragi "protestasi",

Poate va amintiti "traditiile" primilor ani, in care de toamna pana primavara,
fie ne dadeam intalniri, fie "sarbatoream": "x ani fara o luna", "x ani", "x
ani si o luna de la infiintarea listei" ;)

O buna parte am fost alaturi, de la inceput si pana acum (chiar daca unii au
plecat, acestia n-au fost prea multi, daca ma uit la lista cu membri vad ca
majoritatea celor din primul an au ramas ;).

Nu toti ne-am intalnit "in realitate", insa unii dintre noi ne-am sprijinit in
diverse "actiuni". Fara voi, e foarte probabil ca exploatarea de la Rosia
Montana ar fi fost deja inceputa sau ca, d.ex., nu s-ar fi constituit un
grupuletz vioi care sa actioneze in privinta "apararii padurilor". Tot fara
voi, se poate ca problemele de mediu sa nu fi fost atat de "mediatizate" iar
"activismul" (nu-mi place termenul dar asta e, altu mai potrivit n-am) in
domeniu sa nu prea fi "rasarit" aici, la noi, totul ramanand la faza "de
fatzada" si de "finantari pentru proiecte".

Au mai fost si altele, influentate de voi: accesul la informatii, insusirea si
exersarea ideii de "drept la exprimarea opiniei" samd... exemple ar fi destule
;)

Iata ca, dupa o perioada luuuuunga de "vanzoleala" am intrat pe o linie dreapta
in privinta aderarii la UE - oare ce ne asteapta? Vom mai avea de ce sa
"protestam"?
In caz ca da - cum o vom face? Mai suntem noi aceia?
Si daca vom "protesta", oare pe CE "teme" se va intampla aceasta?

Uite o tema de discutii pe lista :)

Dar in afara de "discutii pe lista", eu zic sa reluam "traditia" si sa...
sarbatorim 6 ani fara o luna de la infiintarea listei :)))

Vom putea discuta diverse si multe cu acesta okazie, in 8 noiembrie, cand va
invit la o intalnire, sa zicem in jurul orei 19,30... inca nu stiu unde.

Red (acum "Pink") Lion era locul "traditional" de intalnire... pe de alta
parte, la Sony de la Vama Veche este mai mult spatiu si o atmosfera ok...

La fel de bine, mult spatiu e si la "The Jack" (unde atmosfera e SI mai ok -
dar mie dupa o bere mi se face si foame ;)

Pe de alta parte, daca stiti voi ceva locuri faine, nu foarte fitzoase (adica
"genul protestash", mai SI "pentru studenti sau ONGisti", cu bani adica mai nu
foarte multi, ashaaaa ;) si relativ centrale (ca sa fie accesibile pentru cat
mai multi) - va astept cu propuneri ;)

Ma gandesc cu darg (si oarece nostalgie) la "Grande Maguy" - dar acolo am
impresia ca s-au schimbat multe (n-am mai fost de vreo 2 ani), stiti careva
care mai e situatia?

Oricum: ca idee ramane ca ne intalnim (care vreti / care puteti) pe 8 seara, pe
undeva, prin Bucuresti - sa zicem ca decidem pana marti seara :)

Discutii? O-hoooooo.... de la Superschi in Carpati si Fonduri Structurale, pana
la "dosariada" si mentinerea Monei Musca in sondaje, palinca la cazan, taierea
porcului cf. normelor UE ori santajul de presa care face acum "subiectul"
ziarelor. Nu e de neglijat PNL cu "aripioarele" sale, relatia Basescu / PNL
samd...

Sa ne vedem cu bine si... week-end placut! :)

www.arin.ro