Normal! Uite ca am avut dreptate si ca nu se poate protesta decat la
betie, un protest serios nu se poate face cu niste oameni seriosi.
Protestatul prin carciumi e vechi de cand lumea, mai sugerez rondoul
sahistilor din Cismigiu, banca din fata blocului din Balta Alba si
banca de langa teapa lui Ghildus, pe care joaca table gardianul ala
din cotetul de alaturi.

In alta ordine de idei, protestez si eu pentru ca cacaciosii astia de
la yahoogroups au modificat ceva la grupuri, astfel incat nu se poate
da reply din "digest".

Betie sanatoasa si maximum de mahmureala a doua zi va doresc!

--- In protest-ro@yahoogroups.com, "ARIN" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Dragi "protestasi",
>
> Poate va amintiti "traditiile" primilor ani, in care de toamna pana
primavara, fie ne dadeam intalniri, fie "sarbatoream": "x ani fara o
luna", "x ani", "x ani si o luna de la infiintarea listei" ;)

> O buna parte am fost alaturi, de la inceput si pana acum (chiar
daca unii au plecat, acestia n-au fost prea multi, daca ma uit la
lista cu membri vad ca majoritatea celor din primul an au ramas ;).

> Nu toti ne-am intalnit "in realitate", insa unii dintre noi ne-am
sprijinit in diverse "actiuni". Fara voi, e foarte probabil ca
exploatarea de la Rosia Montana ar fi fost deja inceputa sau ca,
d.ex., nu s-ar fi constituit un grupuletz vioi care sa actioneze in
privinta "apararii padurilor". Tot fara voi, se poate ca problemele
de mediu sa nu fi fost atat de "mediatizate" iar "activismul" (nu-mi
place termenul dar asta e, altu mai potrivit n-am) in domeniu sa nu
prea fi "rasarit" aici, la noi, totul ramanand la faza "de fatzada"
si de "finantari pentru proiecte".

> Au mai fost si altele, influentate de voi: accesul la informatii,
insusirea si exersarea ideii de "drept la exprimarea opiniei" samd...
exemple ar fi destule ;)

> Iata ca, dupa o perioada luuuuunga de "vanzoleala" am intrat pe o
linie dreapta in privinta aderarii la UE - oare ce ne asteapta? Vom
mai avea de ce sa "protestam"?
> In caz ca da - cum o vom face? Mai suntem noi aceia?
> Si daca vom "protesta", oare pe CE "teme" se va intampla aceasta?
>
> Uite o tema de discutii pe lista :)
>
> Dar in afara de "discutii pe lista", eu zic sa reluam "traditia" si
sa... sarbatorim 6 ani fara o luna de la infiintarea listei :)))

> Vom putea discuta diverse si multe cu acesta okazie, in 8
noiembrie, cand va invit la o intalnire, sa zicem in jurul orei
19,30... inca nu stiu unde.

> Red (acum "Pink") Lion era locul "traditional" de intalnire... pe
de alta parte, la Sony de la Vama Veche este mai mult spatiu si o
atmosfera ok...

> La fel de bine, mult spatiu e si la "The Jack" (unde atmosfera e SI
mai ok - dar mie dupa o bere mi se face si foame ;)

> Pe de alta parte, daca stiti voi ceva locuri faine, nu foarte
fitzoase (adica "genul protestash", mai SI "pentru studenti sau
ONGisti", cu bani adica mai nu foarte multi, ashaaaa ;) si relativ
centrale (ca sa fie accesibile pentru cat mai multi) - va astept cu
propuneri ;)

> Ma gandesc cu darg (si oarece nostalgie) la "Grande Maguy" - dar
acolo am impresia ca s-au schimbat multe (n-am mai fost de vreo 2
ani), stiti careva care mai e situatia?

> Oricum: ca idee ramane ca ne intalnim (care vreti / care puteti) pe
8 seara, pe undeva, prin Bucuresti - sa zicem ca decidem pana marti
seara :)

> Discutii? O-hoooooo.... de la Superschi in Carpati si Fonduri
Structurale, pana la "dosariada" si mentinerea Monei Musca in
sondaje, palinca la cazan, taierea porcului cf. normelor UE ori
santajul de presa care face acum "subiectul" ziarelor. Nu e de
neglijat PNL cu "aripioarele" sale, relatia Basescu / PNL samd...