Am fost eu si cateva persoane, din "vechea garda" dar eu a trebuit sa plec rpd.
Am vorbit cu C sambata la tf. Are intr-adevar o problema (cu ceva legatura cu
Rosia) dar nu
cred ca MA este amestecat, il cunosc si nu pare "genul", doar daca n-o fi lovit
la cap ;-)

In orice caz, de la inceputul lunii C a primit mai multe telefoane cu
amenintari si
injuraturi, de pe numere "anonime". Daca va spun ora, ramaneti cu gura cascata
(mi-a aratat
apelurile din lista).

Sambata C era mai mult sau mai putin bine.

De dobitoc ma ocup eu ceva mai tarziu, acum am ceva de lucru.

Iulian