--- In protest-ro@yahoogroups.com, "gh.brega" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Luni se implinesc 29 de ani de la plecarea in exil (la Paris) a
scriitorului Paul GOMA

> Deoarece nici pana astazi Goma nu a fost repus in drepturi de
cetatean  roman, vom picheta Presedintia Romaniei.

>  Mitingul va avea loc luni, 20.11.2006, la ora 14.00
> la Palatul Cotroceni (str.Geniului nr.1-3, statia / statuia Leu)
> http://www.curaj.net
>
>  O actiune similara se face si la Iasi,
> incepand cu ora 14.30, in fata Prefecturii.
>
> Autoritatile au fost anuntate in termen legal.

Nu inteleg partea asta cu scandalul, am inteles ca nu i-a fost
retrasa niciodata cetatenia, este lumea dezinformata sau este vorba
doar de scandal de dragul scandalului, lucru in care Goma pare sa fi
devenit expert de multi ani incoace?

V-ati uitat pe forum la el?