Mutmumim, Domnule Banu...

Toate cele bune si dvoastra...

II dorim bine Romaniei dar  ce facem anume si in mod organizat pt.asta?

Sunt zile frumoase acestea pt.noi, romanii si in
tara sunt mari petreceri....si la noi la muzeu e
frumos in acest weekend dar nici urma de picior
romanesc.. Am decis sa las vin aici si sa
stau  tot timpul si tinem luminile aprinse
incontinuu sa se vada de la strada..Am chemat iar
televiziunile dr pre triziu ca trebui sa o fac
altcineva care promisese dar apoi am vazut ca nu
se pricepe la asa ceva..ori eu m fost tot timpul
pe scris pt.comunicte in engleza si altele in
romaneste pt.tara..VRem sa nuntm ceva la
Bucuresti. Aveti membrii la Bucuresti ?

Mergeti miine la Bruxelles Se mai tine intilnirea
? Daca aveti ceva actualizat si mai sunteti on
line cum va rog trimiteti-ne ca nu am apucat sa
le scriu..si dati-mi si teldvoastr c mi-r fi greu
sa du de el..mi ales ca la muzeu am conectie prin telefon si merge greu..

Si oare stiti ca  murit Parintele Calciu? Acum e
in Romania. Oare va spune ceva numele
dansului  (sau pe acest forum spune cuiva ceva, ce?)

E nevoie de atitudine pozitiva dar si sau mai
ales de cooperare intre cei care care tinem cu
adevarat la Romania..ca sa facem demersuri sa fie
o viata mai buna..nu numai sa dorim....

V-am scris acum vreo citeva saptmini....oare nu ati observat..?

Spuneti-ne ce mai face organizatia dvoastra..

Mai faceti lobby ? Pt.cine? Pt.ce? Pe linga cine?
E vreo org.din diaspora care face lobby pe linga
parlament pt.legi referitore l diaspora..Stiti cine?

Stiti pe cineva care e fmiliarizat cu ce fc alte
tri cu diasporele lor, legislatie, instituti etc.
mai ales tarile invecinate? Sau pe cineva din
tara care ar cerceta..cci desi s vrea sa fac asta
si -mi propun de mult nu apuc si trece un timp
important si ne trezim cu legi proaste in care
vom continua sa fim manipulati de MAE si altii:
culmea culmilor l ce s- a ajuns..din moment ce nu
ne-am trezit sau mjoritatea nu s-a trezit la
timp....Ce rusine...Si ce dezgustator cind unii
romani din diaspora de vanitate s insemne sau sa
creada ca inseamna ceva pe linga acesti oficiali
mediocri si complet nedemocrati si
neprofesionliati ..sunt cozi de topor..De aceea
tac chitic...dar sapa..iar parlamentarii u ajuns
sa nicin u mai vrea sa auda de diaspora c si
toata tara Fac intregii diaspore si tarii un
enrom deserviciu.. TRebuie sa scriem despre ei,
despre impostori..Sa vedem si sa artam care sunt
organizatiile rele, nu numi pe hirtie, active si
serioase..si ce anume fac...Daca scund ce fac
este clar ca nu sunt serioase si au ce ascunde su
nu fac nimic si le e rusine sa arate..Dar daca
pretind c fac si induc lumea in eroare desigur ca
e grv nu numai pt.romani dr si in tarile in care
functioneaza si ne fac de rusine si acolo caci mi
dereme su mi tirziu bastinatii iis dau seama ca
nu au de  face cu orgnizatii seminficative si se
dezgusta mi mult de romani...Cred ca in SUA noi
am salvat mult imginea romanilor dar mi-e teama c
nu o mai putem fce caci nu mai putem ascunde ca
bisericile surpa cultura romana si societatea
civica, ca romni nu-si sprijina cultura si
americanii ma vad mai mult singura la muzeu...Azi
am chermat lta sttie de TV decit cele din anii
trecuti caci nu le putem rta mult lume cum ar fi
vrut reporterii s vda si sunt obisnuiti s vada in
alte locuri..E trist..Iar oficialii este ca si
cum nu sunt..nici nu e ambasador acum....Aveti
vreo legatura la MAE sa aflati pt.noi cine se
propune..Eu , dac sun nu mi se va spune..Voi
incerca sa sun direct l Prim Minisitru si la
Presedentie dar acum graba este cu alte
lucruri..Cin evalueaza performanta ME-ului si
ICR-ului? Organizatiile de l dvoastra nu stiu
niic macar ce statute au si nici nu se gindesc l
evaluare , niic nu au pregatire pt.asa ceva..si
mi-e teamm c nu sunt cpbile s folseasca niic
multele observatii se recomandari facute de
mine..care de 16 ani sunt implicata in munca cu
tara, cu oficialii, etc.  Dar nu m timp sa m ocup
suficient si de aceasta latura de
government/public policies care de fpot se face
de un team , nu numai de o persoana oriciut de
pregatita si cunosctore ar fi, cci e nevoie si de
studii, anchete, investigtii, date compartive,m etc

Eu speram ca dvoastra sa vreti s fiti parte din
asa ceva..Ce s-a intimplat? Ati fost activ numai
cu o campanie pt.cre ati fost platit si atit? Pacat..

Daca nu mai functionati ca organizatie dvoastra
(cu directoare neam prost pe care ati avut-o niic
nu m-as mira...asemenea persoane fac enorm rau
comunitatilor desi pote nu sunt ru intentionate,
dar dc hbr nu au de cooperre democratica si mai
sunt si gen mahala bucuresteana..gata..Sper c dna
ceea nu mi fce ravagii si la alte
organizatii..cum o chema? ) mai sunteti activ cu
ceva in Germania (sau Olanda, unde suneteti ca m uitat ?

De fapt care organizatii din aceste tari au
spatii proprii..dic nu c se intilnesc l vreo
biserica? Stiti care? In afara de Muzeul de la
Freiburg. De ce nu se mai vorbeste deloc de el? S- inchis cumva? Stiti?

Multumim,
Rodica Perciali

Romanian Museum , Romanian-American League - www.romanianculture.us

PS Stiti vreo familie sau un grup care vrea sa
mearga l Brasov de Sarbatori caci am vrea sa
trimitem vizitatori si pot fi si gazduiti