Ok, scuze pt ca am dat reply fara sa modific titlul.Eu n-am, timp sa
scriu ca tine sa ma cert.Asta despre titlu e singurul lucru pe care
mi-l poti reprosa.Restul sint de-ale tale, de-ale stilului de a te
lua de oameni si a-ti varsa oful pe oricine iti iese in cale atunci
cind nu-ti convine ceva.Cel putin asa faci pe grup de multe ori.De ce?
Te priveste.Daca datorezi ceva?Da, datorezi un minim de respect
oamenilor pe care i-ai primit pe forum si pe care multi dintre ei
nici nu-i cunosti, pariez.Banuiesc ca n-au venit sa-i tragi de urechi
si sa le dai bobirnace cind de fapt esti cea care nu stii sa moderezi
grupul.Pe mine nu ma distreaza si nici nu-mi place.Tie iti place insa
sa spui neadevaruri pt ca altfel nu se poate numi ce faci atit timp
cit stii adevarul mai ales ca am dat reply la un mesaj si n-am pus eu
nimic de la mine.Ia mesajele 24440, 24450, 24430, 24431, 24432,
numaisa vezi ca si altii au facut aceiasi greseala si au dat reply ca
mine.Cine e vinovat?Simplu.Cine a lasat meajele sa intre pe lista si
nu le-a sters.Ba mai mult, tu insati prin vocea ta de pe Valeria
Mateias, ai reluat mesajul.Cui i-o place povestea asta?Sigur mie nu
si punct pe tema asta.
Spui ca eu determin nivelul scazut al grupului?Cum naiba sa-l
determin eu cind nu scriu.Tu ai spus-o.De ce nu scriu?Hai ca-ti spun
acum.Printre altele pt ca nu-mi place ce faci cu mesaje pe care ti se
pune pata.Te arunci asupra lor cind nu-ti convine ceva si pina nu-l
faci sa taca pe ala care a scris, nu te lasi.Dupa parerea mea asta
faci destul de des.Imi pare rau, m-ai facut sa ti-o spun si sa nu te
superi, da' poate e bine sa stii.Ai un stil adesea inchizitoriu care
blocheaza o discutie atunci cind nu-ti place tie ceva si nu se
termina cum vrei tu.Eventual mai lasi de la tine pentru aia pe care
ii cunosti personal.
Vroiam sa raspund ceva lui Peter Lenygel din urma, da' nu mai scriu
din motivele de mai sus.
Poti sa-mi raspunzi, da' sa stii ca n-am sa-ti mai citesc mesajele pe
o perioada ca si pina acum.Nu te supara, asta e optiunea mea.
Dorin

--- In protest-ro@yahoogroups.com, "Codruta" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Vad ca ai dat si tu reply mentinand "subiectul", si continuand
sa "intinzi murdaria", asa cum le reprosezi altora (cu toate ca,
d.ex., Peter, Iulian si altii l-au schimbat) - asta doreai? "Sau
poate iti place, te distreaza"...

> Mai mult decat atat, vad ca n-ai avut nici o jena din a pastra
textul original

> Nu sunt datoare cu nimic fatza de nimeni asa ca nu vad de ce sunt
trasa de maneca - puteai sa-i scrii ipochimenului pe adresa
personala, ca si-asa se plang unii ca au primit mesaje de la el. Cu
toate astea intentionam ca intr-una din zilele astea sa explic ce s-a
intamplat - dar pana acum am fost ocupata; care-i problema?
> Subiectul e vechi de 2 saptamani, nu era musai sa-l reiei. Oricum,
nu era pentru mine o chestie care sa ma atraga.

> Si poate il pastrez pentru ca am facut o sesizare la Politie sau
altceva... treaba mea! nu esti obligat sa deschizi un mesaj cu
subiect care nu-ti place! cu atat mai mult nu esti obligat sa-l reiei!

> Pe grup esti si TU, asa ca esti una din persoanele care ii
determina "nivelul scazut". Nu te-am vazut punand un mesaj de nu-stiu-
cand, cred ca de ani, daca nivelul e ATAT de "scazut" nu esti fortzat
sa stai...

> Am sa revin la un moment dat, cand o sa-mi treaca greatza.....
>
> Codruta
>

> From: Dorin
>

> [...] Toti care ati raspuns nu ati facut decit sa intindeti
murdaria sau nu va dati seama?

> Iulian, Codruta sau cine e moderatorul, nu puteati sa stergeti
mesajul si gata fara sa intindeti mizeria? Sau poate va place, va
distreaza.NU vad nimic distractiv si nu cred ca cineva serios poate
sa vada.
> Grupul musai are un moderator.Ce era asa mare scofala sa stergeti
si sa nu mai dati reply de atitea ori la mizerii, ba acuma sa le si
reluati cu alte reply-uri?
> Acuma Iulian, dupa cum a spus, se intelege ca se joaca sa sparga
adrese si sa scrie alte mizerii nefacind altceva decit sa confirme
nivelul scazut al grupului.Nu credeam sa nu-si dea seama.
> Zau ca va faceti grupul de ris si de neserios cu kestiile astea de
copii care se puteau rezolva printr-un simplu delete de la butonul
moderatorului.